I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

It's always sunny in philadelphia säsong 6 [spoilers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Moderator

2010-09-19 17:00

It's always sunny in philadelphia säsong 6 [spoilers]

Nu har sjätte säsongen dragit igång! Och jag förväntar mig en livlig tråd full av aktivitet.

Såg just första avsnittet och är ganska nöjd. Fick mig några goda skratt och sådär. Verkar som att den här säsongen kommer bli mer storydriven, inte direkt någon av berättelserna som blev avslutade. Det kan visserligen vara bara för att de ville göra lite ändringar och slängde in alla såna i första avsnittet.

Slänger väl in en spoilerruta såhär i första inlägget ifall någon är nyfiken och ignorerar spoilertaggen i rubriken.
Spoiler
Jag hoppas dock att Dennis nya fru inte blir en regular, gillade inte den karaktären överhuvudtaget.

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2010-09-19 17:20
It's OUT? :D YEEEEEESSSSSSSS!
At the gates of Eternity...
Moderator

2010-09-19 17:48
Oh yes it is ;)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-19 18:24
Nje, det första avsnittet kändes lite sådär, hoppas det blir bättre.
Gillar att DeVito är kvar också =)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net

2010-09-19 22:51
KaptenKrok P25:
Spoiler

Season 6, Episode 2
Dennis Gets Divorced

Tveksamt va =)
 Malmö FF!

2010-09-20 10:27
".... sex in the buuuuutt"
du är kär i mig.
Moderator

2010-09-20 15:01
Dempa Phew! Skönt att höra!

2010-09-21 11:36
Riktigt skönt avsnitt.
Mac och Dennis levererar fortfarande!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2010-09-25 15:56
andra avsnittet var riktigt bra :) charlie och frank är så härliga tillsammans
du är kär i mig.
Moderator

2010-09-25 16:17
Haha ja de är skitgulliga tillsammans. Det med elefanttavlorna var så jävla härligt!

2010-09-25 19:37
kul att charlie var gift med frank som även är hans biologiska far trots att de båda inte vill kännas vid det.
kuk - kunst und kultur

2010-09-26 13:39
haha älskar charlies creepy uncle
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Moderator

2010-09-26 15:53
kul att charlie var gift med frank som även är hans biologiska far trots att de båda inte vill kännas vid det.
Haha det tänkte jag inte ens på! Det gör ju det hela ännu roligare.

2010-09-26 20:51
ja jag älskar att de bara släppte det helt :P elefantmålningarna var helgulligt :P
du är kär i mig.

2010-09-27 17:57
Är det igång igen! Fyfan va skönt ! Undrade precis vad jag ska göra me all dötid.. haha wiie! WHATS UP WITH YOUR FACE DUDE?
Highfive anyone, anyone?
Poet

2010-09-28 16:02
Tycker det börjat skitsegt nu faktiskt. Tycker också att Charlies äckliga farbror räddade avsnitt två lite faktiskt hehe.

Men allmänt så känns det lite nedtonat :S

2010-10-02 13:47
BC99 P27

Håller med, inte heelt nöjd med inledningen.. Avsnitt 2 var sämre av de 2.
Young gunna married to the streets no wedding ring

2010-10-02 18:03
Såg 3an igår.. =)
Highfive anyone, anyone?
Rappare

2010-10-03 12:33
HORSE SLAUGHTER!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2010-10-04 23:35
Måste bara köra en lite tidsresa här till säsong 4 episod 10 och spola fram till 16:17 in i avsnittet. Fan om ni inte garvar när Charlie har hybris över posten!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-10-04 23:58
lite besviken på säsongen hittills. men dennis' förklaring om "the implication" var riktigt jävla bra :D
du är kär i mig.

2010-10-05 00:04
du är kär i mig.

2010-10-05 16:19
sincedayone P21

roligaste charlie moment ever :P

I GOT BOXES FULL OF PEPE!
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Poet

2010-10-05 19:22
Haha, Dennis rape planer var typ det enda som var ballt i det här avsnittet.

Det kan inte vara lätt med en sån här show egentligen, till slut tar ju idéerna slut och då blir det lätt kiss och bajs humor eller typ ingen humor alls :S

Rappare

2010-10-05 20:14
gangstagangsta
Letat som fan efter det på youtube. Garva alltid! HAHAH!

Poet

2010-10-12 12:53
Fan har hänt egentligen? Senaste avsnitt var aptråkigt också :S

2010-10-22 20:57
säsongen börja rätt dåligt men senaste var fan guld :P

2010-10-30 00:05
SpoilerJag som hängt upp mig i onödan på senaste avsnittet eller? Flera andra serier lät ju sina senaste avsnitt utspela sig på Halloween (inget ovanligt som nog alla vet), men Always Sunny var alltså bara en återberättelse av senaste Halloween och själva avsnittet utspelas bara några månader senare? Trodde först att det skulle komma en liten twist alternativt att det var en stor jävla produktionsmiss... D.v.s. om detta utspelade sig under årets Halloween och festen som återberättades var förra Halloween så skulle Dee varit gravid i 12:e månaden.

Hur som helst så tycker jag den här säsongen har varit helt ok!
Alla serier sjunker ju i kvalitet efter ett tag... Man kommer in i dem och förväntar sig för mycket när man börjat älska dem och sen är det svårt att hålla en serie fräsch och nyskapande utan att tappa sin "vibe".

Men jag ser fortfarande fram emot varje nytt avsnitt!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Poet

2010-11-09 20:59
Dags för IASIP att wrap it up. Hur mycket jag än älskar den serien så har den här säsongen varit riktigt kass. Nu kan man ju bara jämföra den med sig själv, men den har peakat.

2010-11-09 21:23
hade kunnat tänka mig att se en långfilm om the gang som en avslutning om de slutar med serien.
kuk - kunst und kultur
Admin

2010-11-19 10:33
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator

2010-11-19 12:05
Nice avsnitt!
Poet

2010-11-19 12:34
Senaste avsnittet var faktiskt överfett hahaha! Dennis som Danny Glover... jeezes så ballt det var :D
Rappare

2010-11-19 21:04
BC99 P27
Du ligger ett avsnitt efter :)

Poet

2010-11-19 22:53
Tack! :D Jag har tråkigt som fan, kan jag glo på det haha!

Poet

2010-11-20 13:44
Ok, tyckte det senaste avsnittet gick lite tillbaks till hur tråkig säsongen varit. Det enda som fick mig att asflabba var i slutet när de gav Charlie sina presenter. Denim Chicken, Bird with teeth och Worm Hat hahaha!

2010-11-22 08:02
Kul att det är fler från Whoa som ser på serien, hitta precis tråden.

Roligaste serien ever, hands down! Fan va jag älskar den! :D

BC66
Haha Charlie på 3D bion då? "Is this dangerous?"
"Visst är det vackert.."
Poet

2010-11-22 17:40
Core: Tyckte det var lite overkil, känns som om de försöker för mycket ibland. Små subtila grejer är roligare. Typ att han åt sin spaghetti ur en påse haha.
Poet

2010-12-06 22:04
Halvroligt avsnitt nu senast...

2010-12-06 22:41
har blivit lite bättre i alla fall, halloweenavsnittet var ju GÖÖROLIGT
du är kär i mig.

2010-12-26 20:16
Shit förstår inte vad ni pratar om ! The Gang gets stranded in the wood och när Dennis gifter sig var rätt tråkiga, men HELVETE, resten är ju bättre än nånsin. Lethal Weapon 5 kan vara det roligaste ever. Pissbra säsong !

2010-12-27 02:00
Lethal Weapon 5 var ju svinfett och samma kvalite som gamla avsnitten :D
Producent

2010-12-30 17:46
Tyckte det var lite overkil, känns som om de försöker för mycket ibland. Små subtila grejer är roligare. Typ att han åt sin spaghetti ur en påse haha.

Håller med. haha så jävla ofräsh han är. Kläder på sig i bastun o käkar spagetti ur en ziplock

2011-01-01 16:16
ja men de 3-4 senaste har ju varit bra som fan, men i pool-avsnittet och de andra har det känts som att de försöker för mycket, men det har blivit bättre igen! när frank och charlie berättar att de är nere i kloakerna är så jävla underbart
du är kär i mig.
Poet

2011-01-17 22:07
Donut: Hehe eller hur? :)

Aight, senaste och sista avsnittet för säsongen, var ingen höjdare heller. Tror den här serien inte har mycket kvar att erbjuda faktiskt... tyvärr.

2011-09-16 13:08
Äntligen börjat igen , första avsnittet var ju off the hook dom har lagt ribban högt :)
Moderator

2011-09-17 13:08
Fett att det har dragit igång igen! Blir till att kika på när jag kommer hem sen!