I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 ½ men säsong 8

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2010-09-16 14:56

2 ½ men säsong 8

Någon som vet var man kan få ner det eller om det fortfarande görs? Säsong 7 är ju klart för längesen liksom

Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-09-16 15:53
jadu, var ju på tal där om att charlie inte vill fortsätta och något annat.. vi får hoppas säsong 8 kommer iaf:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-09-16 20:36
Det börjar på måndag om jag inte missminner mig, orkar inte länka men kolla imdb, wiki eller vilken sida som helst. Tycker dock de borde lagt ner för x antal säsonger sedan

2010-09-16 23:32
DMAt
Exakt en säsong 8 behövs för att avrunda allt:)
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2010-09-17 19:45
Hej, Träffat Jacob?

2010-09-17 22:31
Lunkan, helt klart.. ska Charlie någon gång gifta sig? Ska Alan äntligen få träffa en tjej som inte har något handikapp? Detta är frågor jag ställer mig & vill ha svar på haha : d
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-09-18 02:04
Man är ganska trött på serien, det som gjorde serien var ju när Jake var kid. Nu är han lite för gammal för att vara rolig, sen att han suger som skådis gör inte saken bättre. Men någon form av avrundning hade varit trevlig. Min förhoppning är att det på något sätt skiter sig för alla och att de fortsätter att leva i sin version av misär.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-09-18 02:25
Purge - Det är nog inte "Jakes" fel att han är en kass skådis - han har ju fått sin utbildning på 2½ Men-scenen ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2010-09-18 23:51
Mabande P33

Vad menar du med det? Den skådespelarensemble som är verksamma på 2 och halv än scenen hade väl alla tagit James Stewarts plats om Hitchcock hade haft det materialet att välja på. Tänk en Chuck Lorre/Charlie Sheen remake på Rear window!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-09-21 16:16
Tyckte ändå det var ett helt ok avsnitt :) Haha "charlie har slutat dricka" :P

2010-09-21 22:25
Haha "charlie har slutat dricka" :P

Haha, stackars kille att han faktiskt trodde det också.

"I only miss when I have been drinkin'"

Trodde faktiskt de skulle suga, då serien gått ner sig säsong för säsong, de 4:a första säsongerna är ju underbara, men resten är sådär, fast detta avsnitt var rätt kul faktiskt.

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2010-09-28 10:29
Rätt tråkigt avsnitt måste jag säga, det nya kring Alan kommer nog inte hålla så länge och så blir det precis som förr igen, nej, den här serien är död för mig nu.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2010-09-28 22:09
Tyckte inte det var så dåligt ändå. Älskar hur nöjd Charlie och går runt o sjunger... :)
Det tråkiga med 2 and a half men är ju att man vet ju hela tiden att Alan aldrig kommer att flytta för då skulle ju inte serien finnas