I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-07-16 20:41

[Ny kanal] Tv 10

Vad fan är detta för kanal egentligen?
på reklamen säger dom "vi kör igång första matchen blablabla"
Är det en sportkanal med andra ord?

på hemsidan http://www.tv10.se så sägs det inte så mycket direkt heller, någon som vet nåt om detta?

2010-07-16 21:47
TV10 är en sport tv-kanal från MTG som startar 7 september 2010., i samband med lanseringen läggs ZTV ned.

Till starten kommer kanalen finnas hos Comhem och Viasat och kommer sändas som fri-tv och kommer ta över all sportevenemangen från TV6 och TV8 förutom Ishockey-VM, bland annat ska kanalen sända amerikansk fotboll från NFL, basket, boxning och Champions League-fotboll, kanalen blir reklamfinansierad. TV10 kommer bland annat att direktsända Sveriges EM-kvalmatch i fotboll mot San Marino 7 september 2010.

http://sv.wikipedia.org/wiki/TV10
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-07-17 12:24
feeeet. hoppas på NBA då!
Get Random!

2010-07-18 12:41
yeah NBA! hoppas
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Rappare

2010-07-18 12:47
Vore riktigt kul faktiskt med NBA :)
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-07-18 19:13
troligtvis handlar det bara om svenska basketligan, men man kan ju hoppas :) Jag är glad hur som då jag gärna följer vår svenska basketliga

2010-08-10 15:04
Hoppas på NBA så jag kan se Lebron och Miami Heat

Rappare

2010-08-10 17:13
Men samtidigt känns det som att de sista tio minuterna av en NBA match är intressant. Fram tills dess är det bara fram o tillbaka.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"