Mortal Kombat Rebirth
Har sett att den här har lagts upp på youtube Peace
TUNGT!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Baraka ser ju ut som skit. Hoppas det blir en långfilm, kan nog bli grymt. Som bakisunderhållning dårå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jafan Baraka ser helt fakked ut. Tycker det var så fantasilöst att koppla reptile till den där sjukdomen. Kommer ihåg att vi haft en tråd om den på whoa. Samt att han ser ut som en jävla bum Diggar inte att Scorpion ser så human ut. Han ska ju va maddafakkin skelett och skit. Och av väldigt få ord. Diggar däremot hur dom introducerar honom, när dom visar snaran i halsen.
fööör fet!!! satt och tänkte, scorpion då? :( .. men så kom han.. dessutom är ju scorpion bara skelett under huden.. eller vad man ska säga :S han mänsklig ut förutom när han kommer ner till sitt helvete eller vad det är? btw känns det lite B att reptile är någon sjuk kille.. skitbajs.. Jax ska ju ha stålarmar och också vara med i den tuneringen.. och var är Lui Kang? .. han är ju i stort sett Mortal Kompat med sin animality i 2an?
Get Random!
sen skaaaaaaa scorpion ha ormar eller vad det är som kommer ut ur handlederna, inte något han skjuter iväg själv. btw, scorpion var en ninja som dog typ. sen har han kommit tillbaka för att hämnas sin familj och clan-mates typ. han är ju död egentligen.. typ... fetaste i MK imo f.ö
Get Random!
Fett najs. Blir till att inhandla lite ganjica när filmen kommer ut. Mortal Kombat-filmerna är oerhört tunga bängfilmer.
jaja scorpion ska vara ett skelett , jax ska ha stålarmar bla bla bla.... men med tanke på att det här klippet verkar ha riktat in sig på ett mer realistiskt scenario och inte 3 meter höga gröna monster med 4 armar så skulle det nog verka ganska lustigt om scorpion kunde skjuta målsökande ormar ur handlederna? ta ett steg tillbaka, betrakta skönheten, och njut av en sjukt bra koncept!
Anenkefali Är ju inte en trailer till en kommande film utan en idé till hur en MK film skulle kunna se ut. Har jag för mig iaf. Ska komma nån MK film 2013 men tror inte det är samma.
om jag fattat det rätt är detta enbart en slags "låtsastrailer" för att göra folk uppmärksammade på det nya spelet som kommer.
kuk - kunst und kultur
om jag fattat det rätt är detta enbart en slags "låtsastrailer" för att göra folk uppmärksammade på det nya spelet som kommer Nä det är det inte, det är en trailer som en regissör skapade för att pitcha som idé till WB för en ny MK film, han kallade in gentjänster från ett antal vänner för att göra den.
Update: Actress Jeri Ryan, the actress portraying Sonya Blade in the video, has confirmed via Twitter that this is a short film created by a director to sell Warner Bros. on his Mortal Kombat pitch. "It's not a game trailer. Actually was made for the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film," Ryan says on her Twitter page, adding " I did it as a favor to a friend. No idea yet what WB's reaction to it was." Thanks to Zimnick for pointing us towards Jeri's updates! - kotaku
Producent
2010-06-27 18:00
Tur att det inte blir till film!
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
Hoppas det blir film, allt med Mortal Kombat blir fantastiskt automatiskt :)
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Såg ni Sub-Zero också? :D Fan hoppas det blir till en film.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2010-07-02 10:37
det blir nog film så småningom. mortal kombat is the shit sen barnsben. är där man lärt sig sina fighting skills och combos irl ;)
men de gamla filmerna var ju rena kalkon-rullarna alltså. jag minns att jag tyckte ettan var bra när jag var liten men in retrospect är de helt sjukt dåliga.
kuk - kunst und kultur
johnny_tex P22 - Om du med "sjukt dåliga" menar sprängfyllda av underbar nostalgi och fantastisk underhållning så håller jag med dig ;)
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Det är ju lite "Dark Knight" känsla över den här trailern, jag tror fan den skulle kunna bli helt ok. Jag gillar att de skippat den "övernaturliga" biten vilket annars bara är en garant för sunkig CG (såvida filmen inte skulle få en miljard budget vilket jag starkt betvivlar någonsin skulle kunna hända)....
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
lol ändå.. hur ska de gör sub-zero då???.. ska han ha en frysbox med isbitar? eller kanske en hink med flytande kväve :P
Get Random!
Battlerappare
2010-07-22 11:36
Actress Jeri Ryan of Star Trek: Voyage fame appears as Sonya Blade in a Mortal Kombat trailer dubbed "Mortal Kombat: Rebirth" that popped up online. Is it a game trailer? A movie trailer? Tell us, Jeri, tell us! "Okay, so... Mortal Kombat," she tweets. "It's not a game trailer. Actually was made for the director to sell WB on his vision for a reimagined MK film." Ryan said she did her role as a favor to a friend. "No idea yet what WB's reaction to it was," she adds. I can tell you what my reaction was: stoked. While a Mortal Kombat film was directed by Paul W.S. Anderson (of Resident Evil movie fame) in 1995, an updated take on the franchise has been languishing in development hell. However, a lawsuit has been filed by the development partner of the original film as it signed a contract in 2006 to do a sequel. The Mortal Kombat: Rebirth short was helmed by Kevin Tancharoen. He directed last year's Fame remake.
Jag gillar den. Hoppas de nappar på detta och gör en bra remake a la Dark Knight/Iron Man
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent
2010-08-09 20:51
hoppas de här händer för FA-AN
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Dom bara måste göra filmen, kommer bli hur grymt som helst isf :P
www.soundcloud.com/slackerlifecrew