The Human Centipede ("äckligaste filmen någonsin”)
Letade efter tråd men hittade ingen. Kommer ihåg i vintras då en tjejkompis tipsade mig om en sjuk trailer på youtube. Fett äcklig och man tänkte bara wtf?! Anywho, läste en artikel om den i aftonbladet så tänkte lägga upp den och den lilla trailern jag såg först. Finns en official nu Peacehttp://www.aftonbladet.se/nojesbladet/film/article7144069.ab
var de fastsydda i med munnen i den framförs röv? king!
kuk - kunst und kultur
HAHA, inte den reaktionen jag väntat mig men, aa precis fastsydda med munnen
Denna ska ses! Bara för äckelfaktorn och inget annat, haha..
var de fastsydda i med munnen i den framförs röv? king! hade räckt att skriva detta så vill man ju se filmen
Va först häromdagen jag fattade att det var en faktisk film. Mest trott att det var ännu en twisted internetidé... Måste ju ge cred till snubben som kom på manus och dessutom "made it happen" (visserligen genom att utelämna en hel del när han jagade finansiering....).
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Han som är längst fram har det bra!
....jobbigt att bli täppt i näsan också
Fan vad "maten" ska smaka skit, bokstavligt talat, jobbigt att spy också, in i arslet på den framför som man sedan måste svälja, uäck! ^^
Man skulle ju vilja höra någons åsikt innan man ser den alltså, är det bara blod och skit så känns det ju lite kass.
Vikk : Tydligen ska ettan vara en "försmak" och vara mer suggestiv snarare än visuellt äcklig. Regissören har lovat att tvåan blir, uhm, "värre" antar jag är ordet. Själv funderar jag lite på hur det fungerar med nysningar/hosta, det måste va ganska farligt i den situationen de är i.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Hyfsad film, även om den var rätt förutsägbar och skådespelarna var inte alltför bra...förutom japanen kanske, hehe. Inte särkilt mycket blod och sånt utan mer psykiskt äcklig som sagt. Knappast äckligaste filmen någonsin dock. Spoiler Lite överdrivet mycket saker som inte gick ihop kanske, t.ex. att han (kirurgen) inte kan sova pga skriken från källarn, men när polisen kommer in i huset och det skriks som fan så hör de ingenting. Och varför i helvete väljer japanen att släppa lampan och plocka upp en liten glasbit att attackera honom med?
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Devillock tänkte precis samma sak. ofta poliserna inte hörde dom? och varför varför ta självmord.. kan väl döda den jävla tysken först. Hatar inkompetensen i sådana här filmer. sen var slutet lite väl bajs. borde få se när resten av poliserna kommer till huset och hjälper henne och så. jaja... rätt dålig film i min mening
Get Random!
Finns den ute på diverse torrentsidor? Letade för ett tag sen, hittade den inte då. Behöver bara ja eller nej så jag vet, inga länkar. Orkar nämligen inte leta igen, var ju helt fast efter trailern.
Orkar inte leta om det fortfarande inte går att hitta den*
den finns.. även med subtitles om du vill ha det :)
Get Random!
Såg den nyss, kassa skådisar, inte läskig, bara äcklig.. kass film..
Skissen Känns ju som att målet med filmen är just att den ska vara äcklig (om än mest äcklig på grund av den sjuka tanken i första filmen). Skådisarna är väl antagligen dåliga för att det inte är Hollywood-film. Det första är jag rätt säker på, men jag ska se filmen imorgon och återkommer med åsikt angående skådisarna!
ja gör de du lilla Anenkefali...
frågan är ju hur äcklig den är? braindead är ju "äcklig" men en komedi liksom, man skrattar ju åt splattret. martyrs är ju t ex med äcklig, likaså inside men på ett helt annat plan. ligger denna filmen någonstans mellan braindead och inside typ?
kuk - kunst und kultur
efter att ha läst här så letade jag upp den direkt. och blev en anings besviken måste jag säga. inte bra, kanske inte riktigt dålig heller, men gore, ptja, lite kanske
http://www.kommandot.se/wp/
aaaaaaaaaaaaahahahaha vilket hantverk han sydde ihop, snacka om näringskedja.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Skissen Ska titta nu stumpan.
Tjejerna (skådisarna alltså) var ganska kassa. Spoiler När den ena får i sig roppar så sitter den andra som ett mongo och typ försöker väcka sin polare (?) istället för att sparka kirurgen i pungen eller springa därifrån. Visst, det står väl i manus, men hon gör det otroligt dåligt också, inte bra skådespelat. Allmänt ganska dåligt av dessa två*. Japanen är ok hela filmen*. Spoiler Visst är det ologiskt att han byter lampan mot en glasbit och skär sig i halsen, men å andra sidan är han under otroligt mycket press. Vem vet vad man gör i en sån sits liksom. * - Jag tycker att alla tre gjorde en grym insats som "The Human Centipede". Ingen gjorde någon miss rent skådespelarmässigt under tiden som dom var ihopsydda. Kirurgen gillar jag. Visst, han kanske inte är grym filmen igenom, men jag gillar honom. Både karaktären och hur han spelas (riktigt superskurkigt utseende på honom dessutom). Spoiler En nackdel är att han dör, för jag vill se samma kille igen. Å andra sidan tror jag att det blir bra även utan honom. Sammanfattningsvis är filmen vad jag förväntade mig. Den är äcklig utan att vara riktigt äcklig, det är mer faktumet att dom sitter fast i varandra på ett bisarrt sätt som äcklar. Precis som jag trodde innan jag sett första delen så verkar del två bli en riktig klassiker, med ettan som en acceptabel film bara. Inte jättebra, inte dålig, bara precis vad jag väntat mig.
Fick mig bara att hata tyskar ännu mer och jag sneglade mest på filmen, verkade för jävla b och totalt skit.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Farsan vek sig dubbelt av garv när jag förklarade filmen. HAHAHAHA!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
BAH! Klart överskattad film. Jävla påhitt de där om "världens äckligaste film" Den var mer skrattretande än äcklig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla sjuk film... jag skrattade som fan, blev förbannad pga de inkompetenta delarna, t ex poliserna i slutet... mja, men fortfarande.. fy fan vilket äckligt scenario.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent
2010-07-13 20:54
va hände med mitt inlägg? :S aja, en riktig Skitfilm kan man ju säga att det är. Snubben som kom på idén kan inte ha alla hästar i stallet.. Allmänt vidrig bara och total avsaknad av något som helst budskap/djupare substans. Men det är väl mest sånt folk vill se antar jag.
Producent
2010-08-03 10:43
Knappt äcklig, helt ok.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
ska se med en gång! mår redan illa