I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Namnet på gammal MTV serie

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2010-04-13 21:53

Namnet på gammal MTV serie

Hej! :)

Jag undrar jättemycket vad ett gammalt program på MTV heter som va helt sjukt. Jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt men det va helt osammanhängande och roligt, konstigt, knäppt, cp.. det va allt men ändå inget. Skitsvårt att förklara men dom som har sett det vet.
Saknar gamla goda tiden med en fet :) o konstiga sjuka MTV =)

PIS

livet

2010-04-13 21:56
hade kanske varit lättare att hitta om du berätta lite mer :/

Nån scen en karaktär vad som helst förutom det du just skrev
Det är bara att älska.

2010-04-13 22:05
Du tänker kanske på det där potpurrit som var ett mishmash av massa klipp, animerat & klipp o klistra grejer, som gick på lördagar.. fan hette re'..?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_programs_broadcast_by_MTV
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2010-04-13 23:06
Säkert inte rätt men; Wonder Showzen

2010-04-14 07:22
beavis and butthead?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-14 11:25
Tänkte också Beavis And Butthead.

2010-04-14 17:34
andy dick show .. va rätt skadat om jag minns rätt.
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2010-04-14 18:30
NÅT mer kommer du väl ihåg, helt omöjligt att veta på den där beskrivningen. För ungefär hur längesen visades den? Vad var det för slags program? Serie? Talkshow? Animerat?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Producent

2010-04-15 12:51
säker med han andy milinowski eller va fan han hete...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-04-17 18:11
http://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_Television

Denna var jävla flummig minns jag.
New Zealand Why not?