I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pirates Of The Caribbean, Hur många blir det ?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-12-23 01:42

Pirates Of The Caribbean, Hur många blir det ?

Hur många POTC kommer det bli?
Jag vet att Johnny Depp vill ha 6 stycken och dom håller på o spela in 4.an nu.
Men kommer det fler?

2009-12-23 02:40
aa.. kommer typ 2-3 till
Get Random!

2009-12-23 10:11
Tråkigt att höra
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Admin

2009-12-23 12:05
Kan bli kul. Filmerna är ganska underhållande tack vare Depp. Han gör den här galne gonzopersonligheten och slänger in den i ett gäng familjefilmer, vilket gör Pirates till mer än bara några Disneyäventyr.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-12-23 15:37
Tycker att de senare två (speciellt sista) Pirates-filmerna är mindre än genomsnittliga Disney-äventyret. De påbörjade (och avslutade) inspelningen utan manus, och det syns.

Det är tydligt att Disney var medvetna om att franchisen skulle sälja endast på namnet när den väl var etablerad, så de brydde sig inte om innehåll.
Ettan tyckte jag var rätt underhållande dock, synd bara vilken riktning uppföljarna tog.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-12-23 16:22
pirates ör det sämsta depp har gjort, kanske att secret window toppar det men still...
Tycker inte om dessa filmer och kan bara hålla tummarna för att 4an läggs ner mitt i produktion.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-12-25 14:25
Jag gillade verkligen 1an, men uppföljarna kommer ju inte ens i närheten...

Secret Window är ju förövrigt GRYM!! You stole my stooooory!

2009-12-25 14:31
Men ni måste ju hålla med om att anledningen att man ser filmerna är ju just pga Depp så även om dom är dåliga så är det ju ändå bra av honom att bära upp en sån film helt själv, liksom vem fan vill se en dålig skådespelare som Orlando Bloom?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2009-12-25 15:54
håller med Zoom-Zoom, Om inte Depp hade spelat Jack så hade iaf inte jag kollat, tror inte det är många skådespelare som Depp som skulle kunna lyfta upp en sån film helt själv,

2009-12-25 18:53
Sant.. mycket sant.
Admin

2009-12-25 21:17
Instämmer helt. Föreställ er någon annan som möjligtvis hade kunnat få spela pirat. Kommer inte på någon på rak arm faktiskt. Willem Dafoe kanske? (vilket iofs hade inneburit att Jack Sparrow blev en fett läskig typ).

Vilket som är Jack Sparrow typ 90% av behållningen. Alla scener han inte är med i är ganska stela och man väntar mest på att få se vad som ska hända i nästa scen med Sparrow. Och behållningen av Sparrow är helt tack vare Depps tolkning. Handlingen i Piratesfilmerna är väl sisådär. Utöver det är det väldigt snygga filmer i alla avseenden och musiken är härligt pompös.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-12-26 15:12
Bakelse1 P21

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Helt värdelösa filmer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-26 17:40
Tycker filmerna är kanon, säger inte nej till mera.
Hej, Träffat Jacob?