"Årets bästa film? - Precious"
Läste på "MSN idag" eller något om att den här filmen skulle vara årets bästa. Vad tror ni?
Ja den kommer ju lätt att ses, den har dock en massa filmer att konkurrera med i titeln som årets bästa.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Shit vilket skit. Oprah som ligger bakom den också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du sett den Laller?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Eller som den också är känd: The Fat Black Juno
PS. Your cunt is in the sink
Även att det är Oprah. Årets bästa?....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Fat Black Juno HAHAHAH!
The Fat Black Juno :D
verkar va en sjukt deppig rulle dock, inget för mig
Its darkest before dawn
Producent
2010-01-09 00:03
SD anhängare up in this eller ?
Since 1984 @realgizlee // twitter
Alltså, ska de göra en film där det är synd om en tjej så måste hon ju iallafall se LITE söt/oskyldig/likeable ut. Jag kan ALDRIG känna medlidande med henne, eller ens bli berörd av filmen. Och jag kände medlidande med elefantmannen. Ville se Amber Riley i den här filmen. HON är likeable.
My heart lives in my vagina.
Gammal tråd men damn den här filmen är tung... på riktigt, man får verkligen en klump i bröstet. Man vill ju att det ska ljusna lite för henne men det blir bara värre och värre. Se den!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Filmen är baserat på en sann bok, om inte alla visste det. Med det sagt så måste jag säga att filmen inte är speciellt bra alls, den är FÖR deppig. Det går verkligen inte ta åt sig av all skit som händer henne för det är bara för jävla mycket, tyvärr.
Filmen är sjukt bra! Som du sa Vikk det händer mycket skit mot henne men sånt e ju livet vafan! Jag älskar denna rullen för den är sjukt realistisk, man tror att det ska sluta jättebra för henne istållet så blir det bara värre! Thats life! Man måste va sjuuuuuuuuuuuuuuukt ytlig för att inte kunna tycka synd om nån bara för att de är feta.. eller kanske bara ha en helt hollywoodsönderknullad hjärna..
Det är bara att älska.
Det var en bra film, dock tyckte jag inte den var så jävla bra. Monique förtjänar sin Oscar för sin roll dock.
At the gates of Eternity...
Filmen är baserat på en sann bok, om inte alla visste det. Nej. Den ar baserad på romanen "Push" som däremot inte är en sann berättelse.
Man verkligen känner vilken tyngd det ligger i kritiken när filmen mer eller mindre ratas för att huvudpersonen är svart och överviktig.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Ignorera alla idioter i den har filmen som sager sa. Typ Th1ef's kritik. Dummaste jag hort pa lange.
WHAT? Författarinnan satt ju med på Skavlan och pratade om sitt liv och det var precis som det är i filmen...
It's fictional, dawg. Sen om det funnits element i Ramona Lofton's liv som inspirerat boken, är en helt annan sak.
Fan va detta är en film som jag aldrig kommer se, finns inget som lockar med den.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Grizzly Jo, filmen lockar ju inte särskilt mycket. Låter som ett dussindrama med skillnaden att huvudrollen är gravt överviktig... men den här filmen sätter sig i hjärnan. Seriöst, ge den en chans
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Ja monique förtjänar VERKLIGEN sin oscar för denna film, alla scenerna i lägenheten med mamman är så tunga så det finns inte ord för det. Kastrullscenen är en av de mest starka scener jag har sett i mitt liv.
Det är bara att älska.
Okey, jag drog uppenbarligen förhastade slutsatser.
okej asså.. årets bästa film?? ... verkligen inget speciellt med den i min mening. Visst, jättesynd om henne och så. men känns väldigt platt typ. Händer inte så mycket. jaja. bara min åsikt.
Get Random!
KinG-PhiL - Är det huvudpersonen eller filmen i sig du upplever som platt?;)
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Producent
2010-05-16 11:55
skulle aldrig spendera min tid framför en film av denna kaliber...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag tycker historian är bra, men filmen var lite för mycket av verkligheten. Kanske bra för såna som inte upplever sånt i verkliga livet. Men för mig var det bara deja vú sånt man ser/hör i vardagen. Själva filmen var bara för gråå inga ljusa moment där inte. Vilket jag inte gillar.