I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brittany Murphy död!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-12-20 20:11
Hangaround

2009-12-20 20:15
Ja, får dra på 8 mile när Eminem dunkar på henne @ fabriken, hedra.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-12-20 20:27
32 och hjärtstillestånd... heh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-20 20:27
folk dör varenda dag, var mer rädda om era nära..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-20 20:31
överdos?

2009-12-20 21:18
illa :/
Hej, Träffat Jacob?

2009-12-20 22:21
R.I.P Brittany Murphy...

2009-12-20 22:29
OMG NEEEEEEJ!!!!!!!!

2009-12-20 22:38
lär ju vara drogrelaterat, känns inte som att det blir hjärtstillestånd särskilt ofta för en 32-åring om inte droger finns med i bilden.

synd att hon dog, riktigt waste of hotness :(
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-12-20 23:09
Jag kommer aldrig glömma vart jag var när jag fick reda på att Brittany Murphy dött.
stigili dang dang didan

2009-12-20 23:23
bökcrew:
framför datorn? :P

RIP

2009-12-21 00:12
lär ju vara drogrelaterat, känns inte som att det blir hjärtstillestånd särskilt ofta för en 32-åring om inte droger finns med i bilden.

hon hade ju fått kicken för att va "besvärlig" så drogrelaterat låter ju troligt iom omständigheterna.

Poet

2009-12-21 03:44
Ouch :S
At the gates of Eternity...

2009-12-21 14:30
Undrar vilka häftiga droger det var...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-12-21 14:45
Hon drog säkert en Ledger och apoteksknarkade ihjäl sig.

2009-12-21 14:52
Ja det är väl troligast, mkt sånt i hollywood nu.

2009-12-21 17:31
Sjukt jävla synd alltså. :(
Jag finner inga svar, det finns inga svar!

2009-12-21 17:51
Visst känner man sorg för hennes nära och kära. Men denna person är inte världskänd. Enda filmen ja kommer ihåg henne från var 8mil och hon har gjort fler.
Jag trodde tex att det var hon som var "snygga tjejen" i Scooby doo. Så mycket vet jag om henne.

Folk dör varje dag. från överdoser svält osv..
Hon var en vanlig person som inte rörde världen särskilt mycket.

Det var en kompis till mig som sa att hon dog och länkade mig till aftonbladet som i sin tur länkade till TMZ som hade en enda lite spalt om hennes död.
Jag kollade CNN/NYT/BBC osv men ingen hade något om hennes död.

RIP BM. Stor förlust för hennes nära och kära, men inte någon som rör vardagen.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2009-12-21 19:22
Jaha, vad var din mening med ditt inlägg? någon här som har antytt att det här var världens grej eller?

Nej mest att det var en nyhet som de flesta säkert är nyfikna på....

2009-12-21 21:33
...och även om det inte är de flesta, så hade hon ju uppenbarligen en liten fanskara här som verkkar bry sig.

Själv hade jag inte kunnat placera henne om det inte vore för bilderna i artikeltexterna, men tycker det är trist att det genast börjar speuleras i drogmissbuk och överdos.
Enligt både officiella och inofficilla källor verkar den främsta ledtråden vara de "influensaliknande symptom" som hon dragits med ett par dagar och inte något hemligt drogmissbruk.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-12-21 22:00
Men det låter ju fortfarande mer dumt att en 32 åring ska ha fallit offer för hjärtstillestånd efter att ha haft influensaliknande symptom.. Såg också på perezhilton nyligen att någon källa, en vän till murphy sa att hon hade problem med just vicodin.

2009-12-22 03:13
JohnJohansson112
CNN

BBC

NYT

I skrivande stund finns det artiklar och notiser på samtliga sidor du nämner...

2009-12-22 09:57
JohnJohansson112
Inte heller ditt inlägg stör vardagen, ändå skrev du meningslöst skit här i tråden. Moment 22.

2009-12-22 11:34
droger no doubt, konstigt att folk inte vet bättre att hantera droger när dem uppenbarligen inte kan.

2009-12-22 12:51
haha oj da, några som blev lite känsliga här?.
Jag tycker vi ska skriva RIP till alla barn som dör i svält som dör i andra sjukdomar just nu eller varför inte NU eller vänta NU. oj en till NU.....

Sluta gråta.

CarlJan .
under natten då aftonbladet kom ut med det som världens största nyhet på deras sida med ett stort EXTRA!!! EXTRA!!!. så stog det som sagt bara en lite rad i tmz och inget i cnn / bbc / nyt osv :).
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2009-12-22 13:02
haha oj da, några som blev lite känsliga här?.
Jag tycker vi ska skriva RIP till alla barn som dör i svält som dör i andra sjukdomar just nu eller varför inte NU eller vänta NU. oj en till NU.....

suck johnjohansson... ditt argument fungerar inte.

2009-12-22 13:53
JohnJohansson112
Sluta gråta själv, den här tråden är ägnad Brittany Murphy och inte dina sketna ungar som du vägrar ta ansvar för. Gå och skapa egen tråd och sluta smutsa ner här med irrelevanta skitinlägg.

Skulle vara klockrent om du skapade en tråd där du QQar över döende ungar som ingen på whoa vet någonting om inklusive dig och ett troll likt dig kommer och börjar ojja sig över Brittany Murphy. Oh snap!

2009-12-22 15:05
Jag förstår JohnJohansson poäng och jag håller med honom.

2009-12-22 15:09
jag förstår också hans poäng dock anser jag att han ska hävda sin poäng genom att ta och skapa en tråd om de okända barnen så att folk kan r.i.p.pa loss där. Trots att han tar upp fakta så är dessa fakta irrelevanta för den här tråden.

2009-12-22 17:21
nahhhh, mycket trakigt att hora. hon ar (var) sa duktig ju, och dessutom med i en bunt filmer som jag alskar..

2009-12-22 18:49
JohnJohansson112
Mycket möjligt, min poäng var bara den att hon uppenbarligen är känd nog för att det ska skrivas artiklar och uppföljningsartiklar om hennes dödsfall i de flesta stora medier. Då är man nog världskänd, var bara det jag ville ha sagt.

2009-12-23 01:33
Jag läste på framsidan på Expressen att "Brittany Murphy dog av svininfluensan" Äckliga horungar på Expressen som pallar jiddra om det där.
Svininfluensan finns inte i Danmark som ligger 20 min från Malmö!....? Konstigt.
Ärligt..Dom hittade fett med "Narkotikaklassade" tabletter och har ändå mage att nämna den fucking påhittade sjukdomen. Jag orkar inte mer.

Är det bara jag eller är det fler på min sida?

Har alla här tagit vaccinet eller?
milda makaroner!

2009-12-23 01:57
Riktigt synd att hon dog, hon var en bra skådespelerska. Hon var bra på sin sak.
''Ashton Kutcher filmer'' (om ni förstår)

2009-12-23 16:28

HuGhEs har inte sett Spun.
milda makaroner!

2009-12-23 17:04
HuGhEs har nog inte heller sett henne som daisy i girl interrupted, eller kanske clueless.. <3<3

2009-12-23 19:41
Men jag menar att hon gjorde bra roller när hon spelade Romantikroller ;)

2009-12-28 15:05
LenoX - Visst är det som vanligt fånigt av Expressen att slänga en krigsrubrik utan att dödsorsaken är fastställd, men att påstå att svinflunsan inte skulle existera i Danmark är lika fel det.
"Över 100 000 danskar, de flesta barn, beräknas just nu vara sjuka i svininfluensa"

JohnJohansson112 - Alltid lika underhållande när folk ska gå in i slumpvald tråd och gasta om att "ingen av er bryr er ju om de riktiga tragedierna" samtidigt som de själva inte lyfter ett finger :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda