I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Prisoner, Ny Serie!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-11-16 14:50

The Prisoner, Ny Serie!

Inte helt ny men en amerikansk remake av den gamla the prisoner (UK) från 1960-talet.

Länk till http://www.tvrage.com/shows/id-22396

Den gamla ur serien från de brittiska öarna hade 1 säsong, man kan bara hoppas att YTTERLIGARE en remake blir bra och håller sig kort!

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-11-16 15:19
Ja såg nån trailer för att den skulle komma och såg att 2 avsnitt poppat upp så får ta och kolla in den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-16 17:44
har sett de 2 första avsnitten. nån som vet vilken tid det tredje och fjärde sänds? idag enligt imdb, men vill veta klockslag
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2009-11-16 18:11
08:00pm amerikansk tid. Jag har sett den första episoden "The Arrival" hemskt må jag säga, förbluffande hur dålig nr 6 (James Caviezel) är.

Där i slutet när han skriker;
Spoiler-Im not a number, Im a free man!
Och samtidigt springer och slänger med armarna...

Nä jag får väl se 2a episoden senare... om jag ens orkar.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-11-17 13:29
sett 4 avsnitt nu, vet inte riktigt vad jag ska tycka. Den är ju helt skruvad, lite väl mystisk.
www.myspace.com/dressyourself
www.myspace.com/chessurect

2009-11-17 16:12
Ja såg klart part1-2 nu, måste hålla med om att han är otroligt störig skådis men serien i sig har potential att bli bra helt klart. Jag gillar idén
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.