Paradise Hotell, ikväll tv6 22.00
Vad säger ni? nånting ni ska se ikväll? Detta är ett självklart måste, man kan inte mer än älska sånna här serier... ;D
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Ja, detta kan nog vara rätt soft.. Fastade som fan för den danska versionen som gick under sommaren. Tackar ju inte nej till att se Tilde Fröling framför kameran heller. :) <3
Detta är ett måste! Nån som vet hur de kommer gå? Varje vardag eller en gång i veckan?
Vi är överallt!
Graffare
2009-11-15 21:38
jag är bekant med en av personerna måste nästan titta bara därför. 20 min kvar!
http://beltontorsk.tumblr.com/
Okej, sex första kvällen. Undrar vilken orgie detta kommer bli. hahahahha
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
Okej, sex första kvällen. Undrar vilken orgie detta kommer bli. hahahahha Haha, det är ju så det ska va. :D
HAHA fan vad hon körde med den där snubben, så underbart. "Ååånej jag kommer"
Vi är överallt!
needs more boobies! Annars verkar det vara ett oerhört tråkigt program. Kanske blir roligare senare.
vad e det för fnask som ligger första kvällen när skiten går på tv? rätt bra intryck.
ja, och vad är det för jävla bock som ger efter första kvällen? vilken jävla hora han är. han borde skämmas. *ironi*
Skivsamlare
2009-11-16 11:11
"ååh nej jag kommer!" "nej, tänk på något äckligt!" "ååh, nää, jag kommer!" "ååh kom!" *fittprupp* wtf? :(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Producent
2009-11-16 13:15
retards som e med i såna där program...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
snälla sluta kolla på såna här skitprogram så dom slutar sända skräpet
Missade jag något naked nu? :( eller var det bara knull under täcket
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
gzarza: näe det var lite random duschscener också, man skymtade ett par tuttar och en snopp.
Jag hatar absolut inte brudar som gillar att knulla runt. Om vi män kan det, kan kvinnor det. Men jag garvade hejdlöst när hon hävde ur sig "Kan inte du knulla mig på morgonen"? Jag vette sjutton varför, men jag garva tokigt mycket
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
ja, och vad är det för jävla bock som ger efter första kvällen? vilken jävla hora han är. han borde skämmas. *ironi* vem tror du framstår som värst i opinionens ögon? sen vad man tycker om det är en annan sak. ingen av dem framstår särskillt bra, men med vetskapen om samhällets uppfattning kanske man borde ha lite bättre omdöme. de får ju säkert bonusar om de har sex i tv så båda två är i mina ögon horor.
philip: Ja och enda valde du att i första hand fördöma tjejen. Det var ju trots allt tjejen som förförde killen, hur gör det henne till en hora? Du får gärna förklara hur du resonerar för som det känns nu kommer du dragande med en absurd efterhandskonstruktion. I mina ögon är ingen av dem horor, de är bägge bara två kåta unga människor som gillar sex och inte skäms för det. Och det har dom rätt att få vara utan att bli skuldbelagda. Du får givetvis tycka vad som helst, men jag får tycka att du är en idiot som tycker som du gör också.
orkar faktiskt inte förklara ngt, de har rätt att vara vad de vill men jag tycker bara att det är rätt billigt o ha sex på tv. precis som du skrev, jag får tycka vad jag vill o tror knappast jag e ensam om att göra det.
Sex i tv = Personlig uppmärksamhet. Inte så långt bort från h*reri. Samhället är ju uppbyggt så även om det såklart är en skev bild. Men att ens titta på skiten bidrar ju enbart att serien lever vidare och dess billiga attribut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hoppas det bättrar sig snart, har varit lite för lite drama hittills. Kvällens frågestund kan väll bidra till endel tjafs!
Så det finns faktiskt folk över 13-14 som tittar på Paradise Hotel verkar det som, man lär sig något nytt varje dag! Tycker dock lite synd om er som är 20 och uppåt och ändå kollar men men.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Ähh fan det är ju ren och skär underhållning! Dock suger det i år. Det finns inte lika många människor att hata, förr bestod ju alla dokusåpor utav 10 människor som inte kunde umgås med varandra. Besviken.
har inte kollat sen det gick med olinda el va hon hette. d va faktiskt ball för hon va sååååå efterbliven
Ja precis, tyvärr finns ju inga sådana idioter i år.. Brukar ju alltid komma in Wild Cards och sånt dock.
FörnedringsTV e bästa TV!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Moderator
2009-11-22 23:24
Fresh brunett som kom in idag ju. Morr! Men njae, hoppas det bättrar sig :) Saknar dom gamla säsongerna från USA , hur kul som helst. Och mabanda, har för mig att det är; Söndag-Måndag 22:00-22:30 Onsdag-Torsdag 21:00-21:30 och ett XL avsnitt med höjdpunkter och bortklippta scener på lördag 22:00-23:30, typ nått sånt om någon undrar över tiderna.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Sjukt vidrigt program, så glad att jag inte har några kanaler hemma utan fixar det jag vill se själv!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.