I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prioson Break slut.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-08-11 00:42

Prioson Break slut.

Tjena, såg förut på sista avsnittet av serien Prison Break.
Vad har ni tyckt om serien och vad tycker ni om slutet ?
Enligt mig är det bästa serien som gått nu det senaste och slutet var det sämsta ! Blev deprimerad när han dog i slutet ! =(
Så vad tycker ni ?

Stunner aka Antwaan

2009-08-11 01:28
1)

Det finns redan en Prison Break-tråd om du söker.

2)

Du kan inte haspla ur dig en sån där spoiler utan att först varna, antingen i rubriken eller i texten som följer.

3)

Säsong 1 & 2 av Prison Break är så pass bra att jag vill kalla det bäst. Säsong 3, sådär. Säsong 4 katastrofal, sånär som på slutet som räddade mycket.

Slutet är i min mening väldigt bra, vackert och rörande.

2009-08-11 07:20
Jag kollade på serien till de gjorde ett uppehåll, tror det var i samband med strejken i USA och efter det skulle de släppa typ 8 avsnitt till eller något sånt? Vilka avsnitt är det jag har sett och vilka har jag jag missat?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2009-08-11 13:40
DjBrunte P23

Antagligen har du isåfall missat de sista 8 avsnitten + "The final Break" som är ett avslutande dubbelavsnitt som förklarar slutet lite närmare.

Säsong 4 innehåller 22 avsnitt + Final Break. Föreslår att du går in på t.ex...

http://www.imdb.com/title/tt0455275/episodes

...och kollar vilket avsnitt som var det senaste du såg.

2009-08-11 16:05
1) Jag vill diskutera speiellt slutet

2) Ursäkta ;)
Stunner aka Antwaan

2009-08-11 21:01
Om tråden heter"Prison Break slutet" kan man väl ändå räkna med en spoiler? eller hur rastasite
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2009-08-11 21:10
jag tycker överlag att det är så jävla SKÖNT att det är över. man kunde inte sluta kolla, men samtidigt blev jag hela tiden trött på hur det bara spåraed ur mer och mer. kändes soms dom bara mjölkade pengar liksom

man ska lära sig sluta i tid.

undra om första författaren hade gått så här långt..

2009-08-11 22:05
Om tråden heter"Prison Break slutet" kan man väl ändå räkna med en spoiler? eller hur rastasite

Tråden heter "Prison Break slut."

Kunde väl ha handlat om att snubben just sett sista avsnittet och undrade om det kommer mer eller vad som helst. Tar två sekunder att spoilertagga, bättre att göra det en gång för mycket än en gång för lite.

jag tycker överlag att det är så jävla SKÖNT att det är över. man kunde inte sluta kolla, men samtidigt blev jag hela tiden trött på hur det bara spåraed ur mer och mer. kändes soms dom bara mjölkade pengar liksom

man ska lära sig sluta i tid.

undra om första författaren hade gått så här långt..

Håller med om att den höll på alldeles för länge, dock satt man lika slaviskt och tittade på varje nytt avsnitt.

Hade varit perfekt om serien slutade efter andra säsongen, med ett liknande slut som avslutade serien.

Måste ändå säga att jag älskar slutet på säsong 2 som det är.

2009-08-11 23:29
Offtopic, Tänkte inte överhuvudtaget på det faktiskt Rastasite.
Och får hålla med om att det borde slutat efter säsong 2. Första var bäst, sen blev det sämre och sämre.
Stunner aka Antwaan

2009-08-12 00:52
prison break är det bästa som visats, no doubt.
be the change

2009-08-12 10:23
Prison Break är bra men vad är: Prioson Break?
 Digg it...

2009-08-12 12:05
har du inte sett det? då har du ju missa nåt.