Sommar i P1
Igår sändes första avsnittet av radioprogrammet Sommar i P1. Jag missade tyvärr Ingvar Kamprad som var helt klart en av mina favoriter i årets upplaga :( Men jag kan knappt vänta på att Malin Åkerman ska dyka upp :P * 20 juni - Ingvar Kamprad * 21 juni - Tomas Ledin * 22 juni - Hanna Hellquist * 23 juni - Helena von Zweigbergk * 24 juni - Alexander Stubb * 25 juni - Malin Åkerman * 26 juni - Kjell Lönnå * 27 juni - Linda Olsson * 28 juni - Eric Bibb * 29 juni - Hans Alfredsson * 30 juni - Sofia Jannok * 1 juli - Erika Bjerström * 2 juli - Joe Labero * 3 juli - Cecilia Frode * 4 juli - Lena Philipsson * 5 juli - Herman Lindqvist * 6 juli - Jonas Gahr Støre * 7 juli - Nour El-Refai * 8 juli - Roger Wallis * 9 juli - Malin Baryard * 10 juli - Christian Lindberg * 11 juli - Jonas Björkman * 12 juli - Prinsessan Birgitta * 13 juli - Sara Paborn * 14 juli - Katerina Janouch * 15 juli - Håkan Nilsson * 16 juli - Ann Heberlein * 17 juli - Elizabeth Gummesson * 18 juli - Kristian Luuk * 19 juli - Per Olov Enquist * 20 juli - Madeleine Westin * 21 juli - Johan Lindeberg * 22 juli - Lasse Berg * 23 juli - Malin Sävstam * 24 juli - Kerstin Hessius * 25 juli - Morgan Alling * 26 juli - Ola Salo * 27 juli - Petra Mede * 28 juli - Arash Labaf * 29 juli - Mathias Dahlgren * 30 juli - Laleh Pourkarim * 31 juli - Peter Englund * 1 augusti - Alex Schulman * 2 augusti - Anders Wall * 3 augusti - Sverre Sjölander * 4 augusti - Anne Sofie von Otter * 5 augusti - Jerry Williams * 6 augusti - Johan Eliasch * 7 augusti - Jörn Donner * 8 augusti - Bodil Malmsten * 9 augusti - Anders Lundin * 10 augusti - Nahid Persson Sarvestani * 11 augusti - Owe Thörnqvist * 12 augusti - Frida Hyvönen * 13 augusti - Günter Graffenberger * 14 augusti - Laila Bagge * 15 augusti - Jan Guillou
Det går ju att lyssna på programmen
igen
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Moderator
2009-06-23 11:55
Ärligt talat tycker jag inte att någon på listan direkt sticker ut, inte i mina öron och ögon iallafall, men jag kommer nog ändå lyssna så ofta jag kommer ihåg.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Skivsamlare
2009-06-25 10:03
Squirtle Kan till viss del hålla med dig där, iallafall om man jämför med förra årets line-up som var suverän nästan varje dag. I dagsläget så är Hasse Alfredsson, Nour El-Refai, Luuk, P O Enquist, Arash Labaf, Laleh Pourkarim, Schulman, Hyvönen och Guillo är de få pratare som jag inte vill missa.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Tråkigt att Malin inte pratade så mycket som man hade hoppats på. Men jag tycker helt klart att programmet är bra i år med. Visst är Nour El-Refai hon som spelade bitterfi**an i Kanal5 förut? Hon var inte så värst rolig i det programmet tycker jag :/
Skivsamlare
2009-06-29 11:44
Ingen aning om hon spelade bitterfittan. Dock så var hon en av tjejerna i rajraj som kan vara den bästa svenska humorserien som någonsin visats.
Hanna Hellquist var riktigt bra. Hon är så skönt öppen och frispråkig. Ingvar Kamprad var kul i början sedan blev det bara gaggigt.
håller med om att Hellquist var riktigt bra. Hasse Alfredsson var däremot inte så jävla rolig.. vissa lustigheter fanns där väl men överlag ett ointressant program. ska försöka pressa igenom allihopa på jobbet nu i sommar, lär ju inte vara några problem :D
vadå? jag dyster?
Skivsamlare
2009-07-14 08:15
Har tyvärr inte hunnit se ett enda program ännu. Ser fram emot att plöja ett par i helgen
Skivsamlare
2009-07-14 09:13
Lyssna menade jag ju givetvis. :P
om ni inte lyssnat på nour el-refai ännu. gör det. bara gör det. kan komma med en lång recenssion sen, har lyssnat på i princip alla.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag trodde sommarpratarna var personer som hade något väsentligt att berätta, folk som kommit långt och gjort något stort och skulle därmed vara intressant att lyssna på. hur nor har kommit in i det sammanhanget fattar jag inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tanken är väl att de ska få prata om vad de vill? Till skillnad från intervjuer där de måste svara på frågorna om ställs. Läste att Ola Salo var med idag, och fick se hans bild..han har inte har rakat sig på ett tag verkar det som :P håller han fortfarande på med den där Jesus-föreställningen?
om du lyssnar så får du höra att han diggar skägg och låter bli att raka sig så fort han är ledig och inte behöver synas (rakad) på en scen.. i övrigt var programmet sådär, lite intressant att höra kring hans liv och så men inte mycket mer. tycker jag.
vadå? jag dyster?
Bäst hittills av de jag hört är Nour El-Refai. Alex Schulman, Kristian Luuk och Ola Salo var också underhållande!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
jag tyckte faktiskt om kerstin hessius. men så är jag ekonom också. sitter på jobbet och lyssnar på morgan alling atm, det verkar riktigt bra. gripande. anders wall igår var också rätt intressant med tanke på det han byggt upp.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
+ kan inte alla jävlar sluta spela let me entertain you? visst det är en bra låt men jag tror jag har hört tre sommarprat nu med samma låt.
Haha, ja det är tråkigt när de spelar samma låtar då man förväntar sig att de ska komma med helt oväntade val :D Vem tycker ni har varit bäst i år då? Jag anser då att Nour El-Refai har varit bäst.
Moderator
2009-08-13 00:36
Jörn Donner är riktigt tung. vilken jävla röst- Nour El-Refai har nog varit min favorit. Schulman var också bra. sjukt tacksamt koncept där, hoppas han alltid blir tillbakabjuden och berättar om nästa augusti till augusti.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
nour el-refai, kristian luuk, alex shulman, petra mede, morgan alling och ola salo e nog mina favvisar detta året.. gotta love that podradio.. lyssnar fan nästan aldrig på musik i min ipod längre.. prenumererar på typ 10 program :)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!