I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-06-09 18:46

Ge mig dig!

Ge mig klipp från filmer som du tycker speglar dig som person, dina intressen och din generation.

Sen blir det också bra som filmtips


När jag var liten gick jag på teater och älskade pjäsen Little shop of horrors. Måste ha sett filmen hundra gånger och ville verkligen spela i pjäsen. Rollen jag ville ha var ju självklart Audrey 2 (ni Heroes-fan kanske känner igen den blonda kvinnan även om hon ser betydligt äldre ut nu som Sylars mamma)

Little shop of Horrors





Jag var inte en hejjare på att dansa även om jag helst vill minnas det så. Däremot ville jag vara det och jag trodde att om jag tittade tillräckligt länge på den här filmen som ändå var som en träningsfilm så kunde jag bli riktigt grym. Jag tror att jag kan beskylla Breakin för mitt whitegirl komplex då jag tyckte att hon var den coolaste tjejen i världen.

Breakin





Jag älskade fantasy. Den visade en värld jag önskade fanns där du visste skillnaden mellan ondska och godhet. Alla fantasy filmer och speciellt med barn slukade jag.

Willow



Fast den allra bästa är ju ändå Big Trouble in Little China med Kurt Russel som JACK fucking BURTON !!
Måste ha sett den filmen minst 100 gånger.






Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.