I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-06-09 00:16

sopranos film x2

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

Länk till http://nyheter24.se/noje/film_tv/224482-sopranos-blir-biofilm

Survival of the fitest only the strong survive.

2009-06-09 01:50
Fyfan så jävla bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-09 03:47
det där hörde jag om veckor sedan... men inga kontrakt e ju skrivna. kan ju hålla tummarna kanske, men jag kör nog en tredje rerun på serien i höst och gottar mig istället :D

2009-06-09 08:17
var typ en vecka sen det stod i aftonbladet och själv tycker jag att det känns rätt lökigt. serien är ju slut. vill fan inte veta av nåra spin offs/filmer som bara kommer dra serien i smutsen. görs filmerna kommer ju liksom slutet på serien inte spela nån roll längre. trodde faktiskt aldrig att skaparna äns skulle fundera på o göra film av sopranos men jaaa, pengar, pengar, pengar. hur mycket jag än älskar serien och hur många gånger jag dragit igenom alla säsonger (och på ett sätt suktar efter mer) vill jag absolut inte ha mer i form av långfilmer. usch, usch, usch. bara att hålla tummarna för att det inte händer.

2009-06-09 08:18
min "enter-knapp" är tydligen trasig så inga radbrytningar, varsågoda.

2009-06-09 13:53
Sword

håller med på allt förutom radbrytningarna :)

2009-06-11 16:19
sword

Där sa du sanning broder!!!!!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-12 03:05
Sword

Skaffa dig lite optimism! Med tanke på hur sjukt skickliga alla som var inblandade i serien var så lär inte filmerna bli sämre? Kalla mig naiv om du vill men jag tror inte det handlar om pengar, i alla fall inte för de stora namnen. Sopranos har gjort saker som tyckts var omöjligt innan och jag tror de fortsätter på den vägen..

2009-06-12 16:05
vet inte riktigt om det handlar så mycket om att vara positiv/negativ.

jag tycker det är tråkigt att de avslutar serien på ett jävligt bra sätt, lägger ned och sen tar upp det igen. jag älskar verkligen att hata när serier tar slut.
riktigt bra serier avslutas och gör så med flaggan i topp. när de fortfarande är relevanta.

sen kan jag tycka att man som inblandad i serien borde se sig om efter något annat. hur stort tryck det än är på att tittare vill ha mer. inte speciellt nyskapande o kötta två långfilmer. faktiskt.
nåra av producenterna bakom gör ju madmen tex. riktigt, riktigt bra serie. en annan, fast ändå verkligen samma, typ av serie. matthew weiner, producerade sopranos, sopranos slutade, han skapade en ny serie. sånt som är bra!

... jag tror inte det handlar om pengar, i alla fall inte för de stora namnen.

vad grundar du det på? sett många av skådisarna i något nytt på senaste? tony sirico flamsar runt i en aftonbladet reklam o leker paulie walnuts, tror du han gör det för konsten lr cashen? de flesta skådisarna har ju blivit världskända iom. serien, kan nog va svårt för vissa av dem att få nya stora roller.

missförstå mig inte, det behöver absolut inte bli skräp av filmerna om de kommer, långt ifrån, kan säkert bli riktigt, riktigt bra filmer, men tycker i allmänhet att det känns lökigt o ta upp historien igen efter att man avslutat den.

har man sagt stopp, så äre fan stopp - slut är slut!

(långt inlägg, mycket upprepningar, dock med radbrytning den här gången)

2009-06-13 01:07
Det brukar inte bli bra, men är den dålig får man väl förtränga den eller nåt.

Någon som vet vilken serie David Chase håller på med just nu?
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ