I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka Arkiv X-säsonger borde jag glo på?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2009-04-19 01:10

Vilka Arkiv X-säsonger borde jag glo på?

Det var säkert 10 år sen jag kollade på Arkiv X senast, förutom några smågluttar på TV:n för nåt år sen. Jag minns att det började nli någon slags följetong tillslut där Mulder var borta och det var konstant UFO-snack, det verkade sjukt trist så jag antar att det spårade ur där nån gång. Av nån anledning hade han ersatts av T-1000 också.
Jag vill se alla de här klassikerna med fristående avsnitt där det t. ex. kunde handla om en sjukt vidrig inavelsfamilj i södern, levande buskar som äter människor i trädgården eller små rymdlarver som krälar under huden.

Så, vilka säsonger bör jag satsa på? Dum tråd, jag vet, eftersom jag lika gärn akan fixa en bunt säsonger och själv se vart jag tycker det börjar bli ointressant... men, men...

Så, utan att ge några direkta spoilers, när slutade Arkiv X handla om massa skumma, övernaturliga, äckliga saker och bara blev en lång följetong av alltihop?

Intressepenisen hårdnar!