I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äta-mest-tävling tv4 sport, wtf!?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-04-13 00:12

Äta-mest-tävling tv4 sport, wtf!?

Som vanligt är jag uppe rätt sent om kvällar/nätter å när klockan passerat 00:00 brukar de visa IFL lr UFC på tv4 sport, brukar alltså slökolla på det, är ju allt som oftast repriser.
I alla fall, igår natt när ja la mej för att sova slog jag på tv4 sport för att kolla lite på ovan nämda men vad är det som visas??? Jo äta mest tävling! Alltså är detta på riktigt!? jag var ju ganska trött men fick uppfattningen att detta var ganska seriöst, pro's å grejer.. trashtalk om motståndare osv.
Men snälla säg att detta inte är seriöst för jag tycker det va helt jävla sjukt! :P

Aja..

2009-04-13 00:22
hade varit fett att se.. kommer det ofta eller? någon som vill kolla up?
Get Random!

2009-04-13 00:30
såg det för ett tag sen, och det är ju en seriös tävling. Finns flera tävlingar i massäta, och det är rätt mkt pengar dom kan casha ut, eller "mkt" men typ sådär 100k och dylikt på en tävling.

Länk till http://www.ifoce.com/
((MAAD))

2009-04-13 00:32

2009-04-13 00:34
hahaha ja det kändes ju seriöst men kunde lixom aldrig föreställa mej det.. fast är ju ändå inte spec förvånad..

var ju värsta seriösa analyserna osv. :)

2009-04-13 12:41
lite småkul o se fetknoppar frossa sig till hjärtattack, men jag tycker tv4Sport borde hålla sig till sport ist

Lyricist

2009-04-13 14:49
haha allvalrigt? jadu, finns väl någon som tycker det e spännande, men sen vill jag inte påstå att "sport" är rätt ord för det...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2009-04-13 17:28
jag lyckades också bläddra förbi det här nån gång och då var det den här killen timothy janus.
jag hade ganska svårt att ta honom på allvar när hans farsa satt och sa att det var bättre att han vann det här än om han vann superbowl.
fyfan vad jag e smart!

2009-04-13 23:39
Inte undra på att folk e så jäkla feta i staterna när ungarna ser upp till snubbar som dessa!

:)
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-04-14 20:36
haha! Jag har sett det nån gång, så grymt kul. Bästa är att de har seriösa kommentatorer som kommenterar de tävlandes käkar osv...
Poet

2009-04-15 02:55
Om innebandy och poker raknas som sporter, varfor inte det har?
At the gates of Eternity...