Eastbound And Down
förvånad att det inte finns en tråd ännu, kan ju vara den roligaste serien någonsin faktiskt.. en sån där serie som får en att garva högt även när man sitter ensam och ser den.. executive producer är Will Ferell och han har även en roll så gillar man hans grejer så kommer man älska detta..den enda serien det har svurits så mycket i jag sett innan är nog trailerpark boys och mängden och variationen av droger som tas har sällan skådats i en serie innan.. inga hämningar, sex, droger, våld och svordommar för hela slanten.. HBO producerat också vilket ju är lite av en kvalitetstämpel.. handlar om Kenny Powers en avdankad baseball spelare som illa kvikt pissade bort sin karriär och nu lever hemma hos sin bror och hans familj och jobbar som gympalärare och försöker ta sig tillbaka till toppen utan större framgång. har ni inte sett det så se det har ni sett det så sätt igång att hylla det och disskutera det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jag tänkte faktiskt göra en tråd om serien idag, otroligt roligt program och passar min smak perfekt. Otroligt roligt och värt att se!
Jag har bara sett dom två första avsnitten, men den verkar lovande! Jag älskade den delen när han kom hem hög och full och den lilla pojken låg i rummet bredvid och tittade på. ^^
Would I shit you? You're my favourite turd.
Ah helt klockren serie, troligtvis den bästa som gjorts. Fjärde avsnittet va helt underbart, hans retard polare e fan den skönaste karaktären nånsin.
LEGALISERA CANNABIS
Hahahaha Scenen som Siveri nämnde är fan klockren, hela jävla serien är underbar!
Spoiler Det är rätt kul när han ska göka med bruden på grillfesten, lol
http://duckdown82.tumblr.com/