Eastbound And Down
förvånad att det inte finns en tråd ännu, kan ju vara den roligaste serien någonsin faktiskt.. en sån där serie som får en att garva högt även när man sitter ensam och ser den.. executive producer är Will Ferell och han har även en roll så gillar man hans grejer så kommer man älska detta..den enda serien det har svurits så mycket i jag sett innan är nog trailerpark boys och mängden och variationen av droger som tas har sällan skådats i en serie innan.. inga hämningar, sex, droger, våld och svordommar för hela slanten.. HBO producerat också vilket ju är lite av en kvalitetstämpel.. handlar om Kenny Powers en avdankad baseball spelare som illa kvikt pissade bort sin karriär och nu lever hemma hos sin bror och hans familj och jobbar som gympalärare och försöker ta sig tillbaka till toppen utan större framgång. har ni inte sett det så se det har ni sett det så sätt igång att hylla det och disskutera det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jag tänkte faktiskt göra en tråd om serien idag, otroligt roligt program och passar min smak perfekt. Otroligt roligt och värt att se!
Jag har bara sett dom två första avsnitten, men den verkar lovande! Jag älskade den delen när han kom hem hög och full och den lilla pojken låg i rummet bredvid och tittade på. ^^
Would I shit you? You're my favourite turd.
Ah helt klockren serie, troligtvis den bästa som gjorts. Fjärde avsnittet va helt underbart, hans retard polare e fan den skönaste karaktären nånsin.
LEGALISERA CANNABIS
Hahahaha Scenen som Siveri nämnde är fan klockren, hela jävla serien är underbar!
Spoiler Det är rätt kul när han ska göka med bruden på grillfesten, lol
http://duckdown82.tumblr.com/
siveri: haha! ja helt klart ett guldkorn..Spoiler Mongoliod Mike slangan: ja han är sjukt bra, så jävla obehaglig snubbe, klockren.. finns många riktigt goa karaktärer.. hans bartender/knarklangar kompis vad han nu heter är jävligt stark.. alltid boffa lim med lodisar..
"I hope we die in a fucking carwreck"
LEGALISERA CANNABIS
arm like a fuckin' cannon!
Det är en av dom nya komedi serierna på ett bra tag! Awesome!
yessir!
Ungefär 3.08 in i klippet när han gör "The Cumthrower" HAHA, jag dör!
yessir!
vad har hänt? blev det bara 6 avsnitt eller? :S
"life's a garden, dig it."
yes säsongen e slut :(
LEGALISERA CANNABIS
Tydligen :P
Hej, Träffat Jacob?
Helt ok serie, inte sadar overdrivet klockren, for den blir lite forutsagbar efter ett tag hehe. Men helt klart en favorit :) Sa javla ful Stevie ar alltsa, sag att det ar en fulmask eller nagot dem har lagt pa en vanlig manniska?
At the gates of Eternity...
-Y'all named your daughter after fuckin' Titanic!?... What's his name, fuckin' Shrek!? Haha! Har sett första sex avsnitten, antar att det är hela första säsongen. Pilotavsnittet tycker jag nästan är bäst! Men det var nog för att man blev så förvånad över hur underbart politiskt inkorrekt det var! Underbar!
Brought to you by Carl's Jr
HAHA så ball den middan....
LEGALISERA CANNABIS
På tv.com säger de iaf att det blir en säsong till :D
Hej, Träffat Jacob?
måste blir flera:)
LEGALISERA CANNABIS
Yes, läste på wiki (kanske inte världens säkraste källa...) att serien har blivit förnyad till en andra säsong. Någon som sett Flight of the Conchords och tycker att Stevie är lik stalkerbruden i den serien? Riktigt bra serie f.ö.
hahahhahahaha denna mini-serie är det bästa jag sett.. fyfan aldrig skrattat så mycket som när kenny rogers kontrade will ferrell "cmon these people wanna see a show and i dont wanna be embaressed" "Well your doin a good job of that on your own just by how you fucking look"
Bara jag som tycker bruden "April" i serien är riktigt het?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Nej, fan det tänkte jag också på, April är skitmilfig ju. Men är det hennes tuttar dom visar i det sista avsnittet dock!?
yessir!
Idag kommer ett nytt avsnitt på Amerikansk tv!! S02 E01
Hej, Träffat Jacob?
Neeej va nice
JAAAAAAAA
LEGALISERA CANNABIS
mkt tttrrrrrreeeevligt!
April hade jag bangat vilken dag i veckan som helst!
At the gates of Eternity...
Hahahaha va nice!
finns den ute?
LEGALISERA CANNABIS
slangan Avsnittet borde ligga på diverse trackers runt 4:a snåret eftersom det sänds på Amerikans TV.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
widegren vart fan fick du din ifo ifrån det har inte alls kommit nåt avsnitt? sincedayone slangan frågade ju vid 13.40 DAN EFTER så varför du skrev så är ett mysterium.
Laller P24
Det står på tv.com
LÄNK
Hej, Träffat Jacob?
menar dom första oktober?
LEGALISERA CANNABIS
Om man tittar på att dom skrivit såhär Season 1, Episode 6 – Aired: 3/22/2009 Så kan inte 10an betyda Oktober. Så det står väl fel helt enkelt.
snark
LEGALISERA CANNABIS
Skivsamlare
2010-01-25 12:37
woot måste man vänta ända till oktober?! :< en av de bästa serierna!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
skit i skitsnacket.....serien är grym, kollade alla avsnitt i helgen. klockren rakt igenom. antar att det bara är en miniserie?
Jag vet inte vad som hände, det stod att det skulle komma ett avsnitt den tionde januari med det gjorde det inte.
Hej, Träffat Jacob?
känns ju som de 6 avsnitten knyter ihop hela säcken, ser ingen naturlig fortsättning eftersom den slutade som den gjorde.
Det har inte kommit något release datum än. Finns ingen information om det, det ända man vet är att det kommer en säsong 2, verkar också ryktas om att det inte kommer sändas förns hösten.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Tråden rensad. ,innan skitsnacket rinner iväg och tar över tråden. Håll er till topic.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
UUUUPP!! nu finns S02E01 ute. blev helt till mig efter en random sökning såg jag att det kom upp igår. alla måste titta
Skivsamlare
2010-09-28 09:49
Nice trodde inte det skulle bli något mer :)
Its darkest before dawn
Hahaha, fan vad bra
http://duckdown82.tumblr.com/
Battlerappare
2010-09-28 14:10
As a fan of HBO’s Eastbound and Down I was instantly interested when this landed in my inbox. Aspektz (of True Thorobredz) is linking up with Kenny (Fucking) Powers, HBO and Millier High Life for a new mixtape surrounding the hilarious antics that go on during the show. And with that said, here goes the first leak off the 7th Inning Stretch mixtape, dropping October 3rd.