How I met your mother
Jag hade tänkt kolla in om nån vet varför serien dröjer så länge mellan dess sändingstid på den aktuella HIMYM tråden men till min förfäran så har ingen skapat en sådan tråd :O. Är det ingen som har en teori om Barney och Robin ska hooka? Var geten kommer ifrån? Om Barneys fru ska dyka upp? Denna serie är ju en smältdeg för diskussioner. :P Första frågan kvarstår om någon vet. :)
Det är bara att älska.
nu följer jag inte serien mer än att jag ser den på dumburken ibland men robin och barney har väl hookat?
xavante Spoiler Dem har haft sex men med det menade jag om de ska bli ett äkta par, Barney har nämligen gått och blitt kär men Robin verkar vara i förnekelse troligen för att hon inte kan svara hans känslor.
Det är bara att älska.
Klart det kommer hända, men sen kommer Barney skaka av sig sina känslor fort som faaeeen för att återgå till den kvinnoförnedrande player han är! All Hail Barney Stinson. Suit up!!
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
it`s LEGEND-wait for it hope-youre-not-lactose-intolerant.becouse-im-gonna-say... DAIRY.
Survival of the fitest only the strong survive.
JA Barney e grymm men ingen som uppskattar serien som den enda verkliga verklighetsskildringen av hur ett förhållande fungerar idag? Plus hur serien geniala sätt att binda ihop karaktärer t.ex. i det nya avsnittet så vill Libbys ex Scooter bli tillsammans med henne igen och han misstolkar hennes rop på en servitör med att hon älskar servitörer. Fast foward till nutid ser man Scooter som servitör för Ted och hans dejt. Genial komik!
Det är bara att älska.
Robyn är gravid i verkligheten, ska bli intressant hur de skriver in det hela i serien.
Det är Lily och de lägger bar stora objekt framför hennes mage :P a classic
Det är bara att älska.
bästa avsnittet på länge måste ju va den när man fick se barneys mamma och "fru o barn" haha satt helt chockad..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
så jävla överskattad serie
Exe-Poused Vad är det som är överskattat med serien? utveckla ditt inlägg.
Det är bara att älska.
så jävla underskattad serie
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Serien är fullständigt lysansde och Barney äger allt och alla. Jag undrar dock när Ted ska träffa kvinnan i sitt liv och serien avslutas.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
splintering jag skrattar iaf aldrig åt den
Neil Patrick Harris ar gay pa riktigt! :) Inte for att jag bryr mig, men tycker det ar sa javla ballt eftersom han ar en sadan mansgris i "How I Met Your Mother" och Harold and Kumar haha! Riktigt grym skadis! :)
At the gates of Eternity...
Barney och Robin!? Du menar Ross och Rachel. Sjukt underskattad serie. Bänkad framför torrentupdate dem rätta dagarna och rätta tiderna.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
älskar den här serien, barney e juh helt tokrolig, så sjukt bra när han hyr in ett gäng svenska akitekter o gör en bank som ser ut som en t-rex(har jag för mej att de e) typ o sprytar eld...ahah :) o ted e för söt.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Jefe Har du någon aning varför de e stopp då o då? isf? senaste var nån debatt men nu senast förra veckan var den osså skitsent ute har du aning om varför? Avsnitt 17: The front porch sänds 20.00 i kväll staterna för er amerikaner.. cant wait btw... Stupid monkey!!!!!! aldrig skrattat hårdare
Det är bara att älska.
väldigt roligt faktiskt..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Avsnittet i dag höll verkligen inte samma kvalitet faktiskt.. hoppas det inte är en trend. The nightshirt var ju ändå kul men att Marshall skulle missa en brinnande Robin tror jag inte på alls. Och snälla som om inte man skulle byta kläder efter det om man syns på tv eller går hem!! Nej jag gillade inte dessutom var Barney alldeles för lättövertygad angående nightshirten att han är en envis skitstövel är ju anledningen varför vi älskar honom. Nej detta avsnitt gutta gets gut! Hoppas nästa avsnitt håller HIMYM standard.
Det är bara att älska.
haha bästa va "never seen it"..
hehe "thats wut i've been saying".
Det är bara att älska.
SplinteringTuna: Hehe, jag tycker faktiskt tvärtom. Tycker att den här säsongens avsnitt har hållit väldigt låg standard för att vara HIMYM, men det senaste avsnittet höll lika hög nivå som det gjorde de första säsongerna! Var det Lily som var gravid i verkligheten? Antingen märks det som fan i serien eller så inbillar jag mig bara...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
ja senaste avsnittet när hon satt i fåtöljen va det väldigt synligt
ok? Varför dissar alla fjärde säsongen den har några av de bästa stunderna i HIMYM t.ex. The naked man!, skandinavierna med t-rex huset, the intervention o mycket mer denna säsong har några av de bästa avsnitten i serien enligt mig och den senaste var dryg tycker jag... har sett den igen och måste nog säga att nightshirten fikc mig att skratta dock så tappar serien sin legitimitet när barney som aldrig hade "suitat ner" enligt mig gör det bara för komikens skull... och ja håller med man ser det väldigt mycket att hon är gravid men de vill nog inte vara som alla andra och dölja magen hela tiden så de kör olika trix som badrocken men det märks för mycket o att lily tappar rollen för att kolla magen hela tiden gör att serien faller på de, de borde skrivit ur henne ur serien nu medan hon var gravid tycker jag.
Det är bara att älska.
senaste avsnittet fick mig att tappa hoppet pa seriens framtid.
Det är bara att älska.