Termiantor 4 Salvation Begins Trailer 3! Nyaster trailern ute nu
Herregud va bra de ser ut! Va tycker ni?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omg omg omg ! I wet my pants! Shit vad bale tar bra filmer.. från ena super franchisen till den andra.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
RÅÅÅFET!!!'
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
looks like crap
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico P21 Vad är det mer specifikt som inte talar till dig? Eller som är "crap"`?
han vill bara vara annorlunda och cool.... :P
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Moderator
2009-03-03 14:56
Wow! Terminator 3 är ju bland det sämsta skapat av människan någonsin, men det här ser sjukt lovande ut!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2009-03-03 14:57
Fö. Roligt att Common ska vara med.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
common är ju skitkass skådis, så varför skulle det va roligt att han är med? ser annars ut att bli en tung rulle.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg lite halv beige ut, bale såg inte ett dugg trovärdig ut heller. kolla bara när han säger "Im John Connor" syns ju direkt att han inte ens tror på det han säger själv, riktigt dålig jävla trailer öht.. ljudet var sjukt kefft mixat, hör ju typ 3 av orden han säger i hela trailern kanske och ljussättningen/färgerna var även de ingen fröjd för ögat direkt :/ hoppas slut materialet visar sig bättre men bale börjar bli så jävla överhypad, lätt mest överhypade hollywood skådisen nånsin, jag menar, han var för fan med i Mio min Mio tom.. wtf
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Pusherman Sluta kritisera.. Bale just nu är Hollywood största skådis. Det är inget överhype med det bara fakta.
Man måste också komma in här och försvara bale i frågan. Snubben har gjort så otroligt många bra roller, överhypad är han inte än, speciellt inte efter att Heath Ledger uppmärksammades mest i Dark Knight. Bale som batman hamnade lite i skymundan. Är väl snarare pga av hans lilla raseriutbrott på kameramannen som det snackat mycket om honom den senaste tiden. Känns lite märkligt att du dömer ut hur Bale spelar John Connor med hjälp av en replik, för det var ju tydligen allt du hörde av trailern. Go bale and go terminator. Längtar som fan!!
go go Arnold igen-.-
-.-DMX-.-
Kritik... Musiken till den har trailern sog ju balle, forstorde mycket av kanslan. Och ja... Common kanns lite som ett botten napp i en film som den har, men fuck it :) Ser riktigt fett ut och jag ser framemot den har filmen. Terminator 3 vill nog alla helst bara glomma...
At the gates of Eternity...
Moderator
2009-03-04 00:03
common är ju skitkass skådis, så varför skulle det va roligt att han är med? Jag gillar Common, både som artist och skådis. Självklart finns det bättre skådespelare, men som sagt, eftersom jag gillar honom tycker jag det ska bli kul att se.
Bakelse1 P21, lol? vadå sluta kritisera? värt att göra nånting utan att tänka före? och vem bryr sig om han är "störst i hollywood" just nu? hahahaha anledningen till att han är störst är ju dessutom för att han just ÖverHypas varje sekund varje dag.. elitz P21, jag dömde ut Trailern efter vad jag hörde och vad jag såg.. jag har inte sett filmen än så jag kan inte säga nånting om den, än.. och som jag skrev så h-o-p-p-a-s jag (bokstaverar eftersom det var så svårläst för alla här första gången....) att filmen visar sig vara bättre än trailern. för jag diggar faktiskt Bale, han har gjort jävligt bra roller! och bara för att ni är våta i byxorna och störtförälskade i honom betyder det inte att resten av världen är det, gudskelov.. förresten så var ju inte Dark Night nån jävla mega prestation från Bales sida heller, bra många andra har kutat runt med en svart mask i tv-rutan minst lika bra som han.. och glömde skriva det BC99 poängterade, musiken sög totalt! hoppas att nästa trailer är bättre än den här jävla gymnasie-pryo skiten... kanske är rena nya promotion tekniken från deras sida dock.. om dom gör helt jävla usla trailers så ingen ser fram emot filmen så kanske folk blir mer förvånade och sjunger lovsångerna högre än vad dom skulle göra annars? :D men det känns inte riktigt troligt dock..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Gud va livet är hårt
Lyricist
2009-03-04 09:35
fan ja tycker den ser sjukt påkostad ut, kommer bli kul att se.. och säga att Blae e överhypad känns liksom inte rättvist om man har sett Nån osm helst film överhuvud taget med Bale i. för han Är ju en bra skådis
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary: bra skådisar kan ju också överhypas eller? när ens fans slänger ur sig saker som "Sluta kritisera" så är det ju ett tydligt tecken på just överhype.. bara för att en skådis gjort ett gäng bra filmer betyder det inte att allt de gör per automatik är bra, man får ju se till varje rollprestation för sig.
Okej om man vill säga att bale är överhypad men det kan ju vara för att bale är den största skådisen i hollywood just nu... det var så jag menade
Lyricist
2009-03-04 11:31
Joel413 P25 menade inte att han inte Kan vara överhypad, men det jag syftade på är att dom senaste grejjerna ja sett med honom presterar han så pass bra att han förtjänar den hypen han har fått, sen har jag ju inte sett terminator ^^
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Pusherman Detta är sissta trailern innan filmen släpps, de har de själva sagt, men skulle inte bli förvånad om en o annan direkt till tv reklam kommer ut. Själv tycker jag att det ser GRYMT BRA UT.
jag antar att det blir den sämsta. Men det beror nog på att jag gillar filmer med innehåll.
yoo
Hmmm sämsta? Menar du att denna film ska bli dålig, hur utgår du ifrån? Men det beror nog på att jag gillar filmer med innehåll. " Så det är ingen handling i denna? Vart tar du detta ifrån?
m3ster P20 Han försökte bara vara rolig, får vi hoppas :) Annars var det rätt dumt skrivet, varför? Det behöver jag inte ens motivera
Prutto : Den har kan bara inte bli sammre an 3'an.
Såg jävligt nice ut! Trodde det skulle bli en pissrulle med tanke på trean men detta såg dope ut! Man vill ju ändå att Arnold ska va med, han är ju Terminator :)
Don't make me Chris Brown you, bitch!
bc99, jag skulle vilja påstå att den har goda förutsättningar för att bli totalt värdelös. Bara att se till "4"..
yoo
Producent
2009-03-11 16:30
Ett klart "måste se så fort som möjligt" Verkar som om dom lagt ner lite mer tankeverksamhet bakom den här filmen om man jämför med 3:an, som var en tragisk uppföljare, till uppföljaren.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Så där ja, nu har jag sett hela filmen tack var en 2:30 trailer nu behöver jag inte se filmen. Sjukt att trailerna ska bli längre och längre.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Du har tydligen inte sett trailers för fredagen den 13:e filmerna. Där kan vi snacka om att verkligen avslöja hela filmer.
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
PeWi : Friday the 13th ar ju iforsig sadanada filmer som man redan de forsta 10 minuterna vet hur den kommer sluta hehe
Hmm coola effekter, inget mer. Känslan från 1an och 2an kommer knappast finnas där och Arnold ÄR terminator hur P12 det än låter. Men det kan väll vara bra underhållning med ett par snygga scener...
Håller med MazTheHustler, xlnt och KillaWith3Chins tror inte Arnold hade blivit guvernör om han visste att denna film skulle komma ut då alla vi som har sett ettan och tvåan vet om att alla robotar i framtiden ser ju ut som Arnold (nu kom ja på varför ingen skriver hans efternamn :P) man kan inte köpa hela konceptet om inte gamla Arnoldrobotar syns lite här och var.
Det är bara att älska.
Det kommer nog bli svårt för den här filmen att vara sämre än 3:an. Sen kan man sitta och slänga lovord och gnälla sig hes hur mycket man vill. Är man tillräckligt intresserad av att diskutera filmen på ett internet forum så kommer man förmodligen också att se den. Speciellt med tanke på hur "billigt" det är att få tag på filmer nuförtiden ;) Dessutom är post-release diskussioner alltid mer intressanta än det traditionella gnället och de sedvanliga antaganden som folk drar till med innan alla storfilmer.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Shit. Enligt IMDB så ska Arnold tydligen medverka på ett eller annat sätt i denna film. Länk till http://www.imdb.com/name/nm0000216/ Actor: 3# Terminator Salvation (2009) ... aka T4: Salvation (USA: promotional abbreviation) ... aka Terminator: Die Erlösung (Germany) Kan iof kanske vara en tillbakablick eller något från de tidigare filmerna.
ok så här är det för alla er som verkar vara väldigt efter i att hitta info om filmer ni är intresserade av: arnolds terminator model kommer att spelas av Roland Kickinger. Kickinger är en annan känd bodybuilder från österrike som även spelade arnold i filmen om hans liv. De kommer att "sätta" på arnolds ansikte på Roland`s kropp. Förmodligen så kommer man få se just den modelen på slutet av filmen.
Grym trailer men valet av regissör är lite oroande.
Vad da Bale i Mio min mio???
GO!!!!!!!!!!!!
Yes! Han spelade Jum-Jum, även Christopher Lee medverkar i den barnfilmen.
Så där ja, nu har jag sett hela filmen tack var en 2:30 trailer nu behöver jag inte se filmen. Sjukt att trailerna ska bli längre och längre. Sag filmen for en timma sedan. Tyvarr sa stammer det har pastaendet in. Inte att trailern var for lang, men helt enkelt att dem avslojade for mycket i den har trailern. Verkligen inte vard $13 att glo pa, har du sett trailern sa har du sett filmen. Otroligt forutsagbar. Och detta kommer fran ett Terminator fan.