I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säsongens Komedier!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-19 00:24

Säsongens Komedier!

Tänkte bara tipsa om lite komedier som kommer under vintern/våren om ni inte redan visste!

ENJOY!

"Role Models"

"Fanboys"

"Adventureland"

"I Love You, Man"

"Miss March"

"Sunshine Cleaning"

"Observe and Report"

Och sist, ganska cheesy, men vad fan!

"The Proposal"

Fan, det kommer bli ett riktigt bra år!

yessir!

2009-02-19 04:06
fett fett
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2009-02-19 16:40
tung tråd
SKU - SKU - SKULASON!
Moderator

2009-02-19 18:10
Fanboys kommer bli så bra! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-02-19 18:59
bra tråd med bra tips! (Y)
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2009-02-19 21:26
I love you man ! HAHA LÄNGTAR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-07-28 01:55
uppar den här. Har sett fanboys, role models och I love you, man, hittills i listan, och självklart hangover också.. tycker ingen av dom hart varit så bra. Alla har varit helt OK men inte mer än så...

nån som sett dom andra rullarna TS har listat och finns det fler nya man borde kolla?
"life's a garden, dig it."

2009-07-28 15:02
Adventureland trodde jag skulle bli som Superbad, roliga konversationer och balla stunder, stället är det en romantisk dramakomedi - med betoning på drama. Nästintill plågsamt hur snarlik den avspeglar ens egna minnen av tonårsromanser under just den där sommaren när allt skulle hända. Miss March är så dålig att den blir ball, ingen tar egentligen tag i filmen förutom horsedick.mpeg som inte fick skina tillräckligt. Jag väntar dock på Taking Woodstock med Demetri Martin.
Rappare

2009-07-28 17:03
Fanboys är sinnessjukt rolig!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"