I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Watchmen INGEN SPOILER!!!!!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2009-01-22 15:03

Watchmen INGEN SPOILER!!!!!

Såg nyss trailern på denna film . Visste inget om denna innan idag har varken läst boken(novellen?) eller hört något om detta innan, Men det verkar vara många som hört talas om detta.

Men då till saken. När jag självklart ser trailern så ser det häftig ut och allt ser spännande ut TILLS jag självklart ser en maskerad tjej som säger "rädda världen för min skull" bla bla bla bla bla...

Det får mig att undra om denna film ens är värd att se?. Kommer den vara en 2timmars film där det kommer handla om maskerade hjältar som bråkar med dom onda som försöker ta över/spränga/råna världen osv.. Men självklart på slutet så räddar dom så kallade hjältarna världen och tjejen blir kär i en superhjälte och lever lyckligt i alla sina dar?.


VARFÖR, VARFÖR , VARFÖR???????.

Jag borde egentligen inte säga så mycke efter som jag inte läst eller sett eller hört något om detta, MEN när ja ser trailer verkar de räcka att fatta, att detta e en typisk amerikansk hjälte film .

VARFÖR KAN DET INTE FÖR EN GÅNG SKULL VARA SÅ ATT HJÄLTARNA DÖDAR DOM SÅ KALLADE "GODA" OCH UTPLÅNAR VÄRLDEN OCH KANSKE DÖDAR DEN DÄR TJEJEN SOM SÄGER "RÄDDA VÄRLDEN FÖR MIG".

Jag blir så jävla trött på detta.
(men som sagt nu vet jag ju inte va som kommer hända utan kan bara tro, OCH INGE SPOILER I DENNA TOPIC OM NI VET NÅGOT BARA DISKUSSIONER)


We don't really dance, We just rub the dick on the ass.