I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uppdrag Granskning

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-01-14 21:06

Uppdrag Granskning

Kollade någon på Uppdrag granskning som slutade för 5 min sedan?. Upprörd man blir ... Det är ju för fan smuggling

(Inlägget ändrat av Zoned 2009-01-14 21:17:15)

*snaark*

2009-01-14 21:13
ja tanke på vilka pengar dom drar in...

2009-01-14 21:37
1 miljon om året, olagliga pass utgivna, inga riktiga tester tagna och så bär de på sjukdomar. Sedan kan man ju undra om den personen som de intervjuade här i sverige (som som satt som kontakt person eller vad det nu var) måste ju vara helt pantad
*snaark*

2009-01-16 20:22
tyckte de inte riktigt gick inpå lechmania (kan inte stava) och de andra sjukdomar dessa hundar bär med sig. de finns hittehundar som överförts till sverige där man vet att de haft lechmania och de nya ägarna i sverige fått med injektioner till hunden med cellgiftsbehandlingar att ge själv till hunden "no worries" från i stil med bulgarien, finns även massa andra sjukdomar som smittar mellan hundar som dessa för med sig in, tex mask som inte finns här osvosv.

mkt skrämmande.

julie har varit uppmärksammad bland "hundfolk" enda sedan jag skaffade hund för 3,5 år sedan åtminstone, men de man mest talat om är hur folk betalat för att sedan inte fdå sina hundar, fejkade pass, hundar som förts hit inhumant etc. sjukdomar tycker jag mest poppat upp snack kring kanske de senaste året.

tycker ju dock man kan överväga o titta på tullen. jag har färdats me hund 3-4 gånger över gränsen och aldrig fått visa mitt pass för hunden (som fan kostade runt 2500 o skaffa). de har istället vinkat bort oss när vi kommer med hundar i bilen och uppmärksammat dem på de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.