Jahapp Heroes e klart vad hugger man in på nu?
Sådär, har nu dräpt alla 3 säsongerna...(jag vet jag är lite efter hehe) vad ser man på nu då i väntat på S4? Dexter? Lost? har inte sett en "icke komedi" serie på tusen år...vad tittar folket på? rekommendera gärna!
tut!
Om du inte sett "The Wire" så föreslår jag att du plöjer den...
The Wire Sopranos Battlestar Gallactica Mad Men
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är fan glad att heroes äntligen är över. Det var så jävla kasst men ändå var jag tvungen att se hur det skulle sluta, helt värdelöst slut på säsongen också, pinsam serie fan
Its darkest before dawn
men ni får ju inte glömma LOST. annars ska ni se REAPER så jävla bra!!...
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
Konsertbesökare
2009-01-07 11:38
Rescue Me - Allvar blandat med klockren humor. The Shield - Om ett par korrupta snutar som gör som de vill. Finns 7 säsonger, bara att börja kolla. Kan vara värdens bästa snutserie. Ever.
Jag har iaf tankat hem båda säsongerna av Mad Men, får se om det är värt att se
http://duckdown82.tumblr.com/
The Wire season 1-2 Phat!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Chico Varför inte "The Wire" Season 1-5?
Dexter: JA Lost: JA JA
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
är Lost så bra alltså? jag såg kanske 5 avsnitt av första säsongen och det var sjukt spännande sen har jag bara hört ris om Lost...att det bara spårade ur å inte alls är så bra...men jag kanske hört fel?
tut!
...om du inte har följt Lost, så skit i den serien... Det är plågsamt men beroendeframkallande... Kolla "The Wire" istället!!! den är bra rakt igenom, från första till sista avsnittet...
Och har du inte sett "Dexter" så borde du se den me... den är sjukt bra...
Naruto ff
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
ja the wire men glöm inte sopranos som är på samma nivå.. båda de serierna håller ju en klass som slår alla andra aktuella serier på näsan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mina all time-favoritserier är nog: Band of Brothers Arrested Development Sopranos The Wire Oz (gillade jag väldigt mycket, men blir nästan lite såpa ibland) 30 Rock Kenny vs Spenny (i lagom doser :) ) Jag har sett lite av Lost, Prison Break, Heroes, Dexter och dem men dem blir ju så jäkla överdrivna efter ett tag! Visserligen ganska underhållande ibland men har inte fastnat för dem
House! vafan har ingen nämnt house för. det är bra grejer. Och dexter såklart
Om house är din favorit ligger ribban lågt...
p r i s o n . b r e a k
be the change
That 70s show How I met your mother 2 and a half men
The shield över The wire lätt.
Apeman P30 Sa iof aldrig att det var min favorit men jag tycker att det är förjävla bra. Smaken är som baken
Och jag måste hålla med om att band of brothers är otroligt bra, har boxen här hemma
De flesta redan nämnda serierna är tokgrymma. Därför känner jag för att sticka ut lite och rekommenderar den amerikanska versionen utav The Office, det känns som att den vore underskattad men det är klockren humor.
när kom senaste avsnittet av Heroes? :S
Get Random!
13 är väl inte det sista eller? :S
Get Random!
Del 14 den 2 a februari. A Clear and Present Danger.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Hur kan folk sett den redan då? :O
Get Random!
hmm dexter och the wire är på G... band of brothers boxen kanske man ska köra igenom...igen...hehe blir nog 3:e ggn tror jag..
tut!
Bra val... När du är färdig med dom två så tar du Sopranos och Oz...
finns så grymt mycket sköna serier, ladda ner lite pilot avsnitt och kolla igenom om nånting passar
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
"Varför inte "The Wire" Season 1-5? " Tre och fyra var inge vidare. Har inte sett 5.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Hur kan folk sett den redan då? :O För att många tror att 13 var den sista. :D
aha. omen roflsauce. then Im hänger med. Då förstår jag också varför de hatar på slutet. n00bzterzzzz :)
Get Random!
Skivsamlare
2009-01-09 17:45
de serier jag kan rekomendera är la;The Black Donnelly's ruggigt bra serie i 13(?) avsnitt. lades ner efter s1 och fansen är förtvilade! :'( Californication, säsong 1&2 Entourage, säsong 1-5
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2009-01-09 17:46
Alla sevärda serier är ju redan droppade.... den enda sevärda som jag kan komma på som finns i många säsonger är 24 .. den är faktiskt stundtals riktigt fet.. men även stundtals riktigt löjlig =) dock som sagt sevärd
Ahh, The Black Donnellys med Olivia Wilde, så jäkla het brud
hon är förfan ugly as hell, men serien är skön, synd att den slutade :/
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Prison Break : JA!Dexter : JA! Lost: NEJ!
om du vill se en komedi srie så e "how i met your mother" sjukt bra.
ugly as hell? äru fin eller
om du vill se en komedi srie så e "how i met your mother" sjukt bra. håller med..
Smallville!!
Hej, Träffat Jacob?
The Wire... ahead of it's time... punkt slut.
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
återupplivar en ganska gammal tråd har nyligen sett Twin Peaks, the Wire, Entourage håller på med hela sopranos men behöver tips på mer!! söker HBO-grejer eller av motsvarande kvalite. förslag som How I met your mother, house, 2 1/2 men osv vidare undanbedes hur är generation kill? Mad men?
Mabuhay!
Weeds, du kommer inte ångra dig!
Curb Your Enthusiasm It's Always Sunny in Philadelphia Skumt att ingen droppat dom. Tillsammans med Arrested Development och The Office dom roligase tv-serierna någonsin..
Walking the street of dreams
mad men är jävligt, jävligt bra. lite samma tempo som i sopranos/the wire. självklart långt ifrån (precis som de andra två är från varandra) men ändå. lätt där uppe! sen har jag hört att six feet under är jävligt bra, lite segt men sjukt bra. dock inte sett så kan inte säga så mycket mer än vad jag hört...
Just plöjt igenom Fringe , rekommenderar det starkt om du gillar X-files och sånt.