I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill få reda på slutet!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-12-12 14:29

Vill få reda på slutet!

Hej kära whoaiter.

Det är såhär att jag brukar alltid kolla på tv innan jag somnar, som många andra. Men jag har en dålig ovana att somna ifrån slutet på filmer vilket jag kan störa mig på i oändlighet om jag inte får reda på hur de slutar..

Just nu är det två slut jag vill få reda på. Den ena filmen heter nått med "... case" tror jag och gick natten tills idag på tv3. Den handlade om en autistisk pojke, hans syrra och en man som skulle försöka få pojken att berätta vad som hände kvällen då hans föräldrar blev mördade..
Det sista jag kommer ihåg är att systern ger mannen någon slags medicin i hans vin så han blir helt paralyzerad...

Någon som kan hjälpa mig med slutet där?

En annan film jag såg, också denhär veckan, handlade om ett par som köper ett hus som de renoverar och ska hyra ut lägenheter i. De blir hustalde av någon skojjare som vägrar betala hyran, men de kan inte vräka honom pga. lagar o skit. Deras andra hyresgäster flyttar därifrån pga. att hustlaren gör livet till ett helvete för alla i huset.
Jag somnade någonstans när Kvinnan (en av hyresvärdarna) söker upp hustlaren på något hotell han bor på efter att de lyckats vräka honom från lägenheten..

Skulle uppskatta mycket ifall någon som känner igen filmerna och kommer ihåg slutet kan berätta för mig hur de slutade. Vet att det kanske låter fett konstigt men jag pallar verkligen inte se filmer utan att veta hur dom slutar :p

Tack på förhand!

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard