I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips på komediserier

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-10 15:49
Invader Zim tycker jag om. :)

annars är nog de andra nämnda!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2009-02-11 13:28
En som ingen har nämnt än är How not to live your life. En brittisk serie som, ur en synvnkel, kan jämföras med Californication och How I met your mother. Endast en säsong ute, men jag har hört att dom ska spela in säsong nummer två nu under våren.

Fanns flera grymma serier som redan har nämnts men nu orkar jag inte hypa dom.
Would I shit you? You're my favourite turd.

2009-02-14 02:43
kvarteret skatan!

fawlty towers.. så där kanske men inte nämd iaf..

2009-02-18 22:04
Röstar också på Trailer Park Boys. Upptäckte den just och den är fruktansvärt rolig. Bara att plöja igenom 7 säsonger och två långfilmer.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2009-02-19 00:11
Fisherman

haha Trailer Park Boys är hur grymt som helst. har sett en av filmerna och ett gäng avsnitt, sjukt bra.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2009-02-19 00:47
allt möjligt med Robert Gustafsson...

2009-02-23 04:34
trailer park boys
californiacation
entourage
allways sunny in philadelphia
family matters, eller räkna med bråk som den hette
i sverige är att rekómmendera

en annan favorit är pushing daisies, vart hooked direkt!
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>

2009-03-02 22:18
körde igenom trailer park boys säsongerna förra veckan, helt sanslöst bra
LEGALISERA CANNABIS

2009-03-02 22:47
den senaste med Danny McBride, Eastbound and Down
han spelar ett gammalt baseball proffs som blir gympalärare, hahahah KENNY POWERS! Superstar! haha han är helt Bäst!
MISSA INTE!!!!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-03-02 23:09
man ruttnar ju på alla dessa uppehåll, varför har dt typ inte kommit några avsnitt från några serier de senaste 2-3 veckorna?
 DIF!

2009-03-04 09:16
Håller med de lärda som håller på It's Always Sunny in Philadelphia! Bättre serie blir svårt att hitta. Originellt som fan och karaktärerna är så jävla dumma, egoistiska och ONDA! Fan va kul det är :P Den enda serien som garanterar ett skratt för min del.
A historian is a prophet in reverse

2009-03-05 13:54
Big bang therory är bland det bästa jag sätt på år och dar..
Jim Parsons aka Sheldon Cooper är helt underbar i sin roll.

2009-03-05 14:02
Tråkigt att det bara finns kassa rips av Spin City ute.. Går ju inte att titta på!

2009-03-05 18:07
kollade första avsnittet av Eastbound and Down igår riktigt ball..
LEGALISERA CANNABIS