I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Johan Palm ute ur idol

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   
Rappare

2008-11-29 03:12

Johan Palm ute ur idol

Jag måste medge att jag varit en av de som förundrats över hur han har hängt kvar vecka efter vecka eftersom hans sångfärdigheter inte riktigt håller den standard som de andra i idol påvisar. Jag har varit stundtals irriterad eftersom jag stirrat mig blind på när han sjunger falskt och inte egentligen uppmärksammat vad som egentligen händer.

Nu med facit i hand måste jag lyfta på hatten för Johan Palm, enbart 16 år gammal lyckades han ändå komma på fjärde plats i Idol. Han lyckades charma sin målgrupp, som är tjejer under 13 år men liktväl. Nog för att jag är så långt ifrån den grupp som hans stil går ut till så kan jag medge att det han åstadkommit var något utöver det vanliga.

Han hade sitt eget Idol inuti Idol där han spelade efter helt andra förutsättningar.

Hur känner ni? Blev vi kvitt en landsplåga ikväll eller förtjäna han att komma så långt som han gjorde?

facebook.com/idiomatisk - fan page