I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på intressanta konspirationteorier dokuementärer

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-11-24 21:54

Tips på intressanta konspirationteorier dokuementärer

Hallå allihopa!

Jag har sett Zeitgeist the Movie och uppföljaren Addendum.
Jag tyckte dessa två dokumentärer var väldigt intressanta och undrade om folk här kunde tipsa på flera typ av dokumentärer som dom två jag har nämnt?

Skulle uppskattas!

bleesss

2008-11-25 07:19
Alex Jones fanatiska hysteri är alltid lika rolig, kolla hans grejjer, Terror Storm och vad fan dom nu heter
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-11-25 16:31
när han smyger in på bohemian grove och filmar när politikerna offrar kroppar är också nice.
sen finns det otaliga filmer om illuminati som kan hittas på google video.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-25 19:19
America from Freedom to Fascism, bra film om IRS o lite annat intressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-26 16:28
Okej tack grabbar ska kolla om jag hittar!

Jag hittade en intressant sida för folk som vill se denna typen av dokumentärer.
Nån snubbe hade lagt upp hela sin collections så man kunda ladda ner
Sidan hittar ni här
htLänk till http://tp://tehparadox.com/forum/f56/conspiracy-theory-documentaries-87127/