I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bond - Quantom Of Solace

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-10-31 23:51

Bond - Quantom Of Solace

Såg förvånansvärt ingen tråd, så. Nya bond filmen då, bio premiär idag. Vad tyckte ni? Själv har jag blandade åsikter. Det bra med filmen var i princip budgeten som lagts ner på alla fighting/action-scener. Adrenalinet pumpar och man blir exalterad. Men storyn och tanken bakom allt brister, enligt mig. Jag tyckte hela tiden att det fattades det där lilla extra för att få till det, och den sista uppgörelsen (som ska vara det stora actionmomentet vi väntat på) är nog det tamaste genom hela filmen. Jag vart chockad när jag insåg att det verkligen var slutet.

Slutscenen gjorde mig också besviken - (SPOILER) - visst, han dödade inte honom men då förväntar man sig åtminstone ett snyggt tal om hur han lärt sig om hämnd och blabla, men icke. Poff, slut, hejdå.

Jag säger såhär.. se den, men ha inte för höga förväntningar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.