I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Office säsong 5 (US) Spoilertråd.

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-09-26 14:23

The Office säsong 5 (US) Spoilertråd.

Nya avsnittet kom inatt! Vad tycks?

2008-09-26 15:10
jag håller på att få panik på att det tar lång tid att tanka..
sjukt peppad på det här. återkommer

2008-09-27 01:28
efterlängtat och sjuyykt värt!
Förlåt för eventuella missförstånd

2008-09-27 03:36
Sett varenda avsnitt minst 15 gånger... Office och Seinfeld är helt klart roligast. Dock måste jag säga att jag kanske hade lite för höga förväntningar på detta avsnitt (efter avbrottet av säsong 4).

Är det bara jag, eller har Michael (iaf i detta avsnitt) blivit mindre galen och självcentrerad? & har Dwight blivit mindre osäker? Alltså har han Bättre självförtroende? 2 saker som förut gjorde serien grym. (Vilket den iofs fortfarande är).

-His not an idiot! He's mentally challenged! But he's making a superjob here...
-Wait, back up... Do you think that i'm retarded!?

Haha, grymt...Annars vet jag inte om jag gillar Holly så mycket. Kanske är det hon som "tar ut" Michael lite, får Michael att verka mindre hjärndöd.

Jobbigt att hnästa avsnitt inte kommer förrän 9 oktober bara.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2008-09-27 08:50
haha <3 the office

det roligaste med hela serien är alla inskränkta stackare som fortfarande claimar att det brittiska office är roligare...Jag skulle vilja se deras reaktion när de ser GPS scenen med Michael.

Detta avsnittet var helt ok, kanske inte en värdig comeback i tv-rutan ändå men det hade sina höjdpunkter. Någon mer än jag som tror att Andy kommer få gå anger management igen när dwight och angela blir påkommna?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2008-09-27 18:21
tycker första var nice. tex när de intervjuade pam via webcam haha.

fortsatt skön känsla i serien, hoppas hela säsongen blir fin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-27 19:28
När finns avsnitten redo för nedladdning?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-06 18:11
De roligaste me första avsnitten va ju när Dwight sparka omkull cheesecaken xD Men nån som vet vrf de e varannan vecka?
Producent

2008-10-06 20:55
Bara jag som tycker det känns som en liten nytändning på första avsnittet? Tempot är grymt mycket högre, och klippningen är helt annorlunda. Bra säsongstart indeed.

2008-10-10 22:39
Avsnittet inatt va ju roligt iaf ^ Först introt me Michael när han får reda på att Pam & Jim är förlovade, och sen Jim när han timar Dwight på allt han gör :P

2008-10-11 17:58
Jag hade gärna sett någon brutal twist som gör det hela mycket mer ballare, exempel att Creed blir chef eller sätter på Jan. För jag satt o såg det senaste avsnittet igår och tänkte, 'kan detta bli den sista säsongen?'... man kan ju inte vattna ur för mycket ur denna struktuerade miljön tills det blir för stelt.

2009-03-22 02:24
Hmm sista säsongen nu kanske? Eftersom Michael slutade :S
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2009-03-22 14:07
Frågan är ifall han slutade. Många verkar tro att han sa "I acquit", vilket inte skulle förvåna mig.

2009-03-22 14:20
Iofs.. Hans ordlekar kan vara lite speciella :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Producent

2009-03-22 14:27
You have no idea how high i can fly

2009-03-28 15:37
Jag tror alla slutar och hoppar på Michaels idé om ett nytt företag när de har insett vilket asshole mr. C är. De har ju alla kundkontakter mm och kommer driva DM i konkurs.

Hade varit fett om det blivit så

2009-03-28 15:46
Hehe, jag tror nästan att Micheal på något sätt gör dunder succé med sitt nya företag.

2009-03-28 15:59
BTW hade jag haft honom som chef, hade jag fan kunnat jobba gratis i princip

2009-03-28 18:12
Han kommer piska dom! :D