I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

True Blood: Ny Amerikansk tv-serie med Alexander Skarsgård!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-09-14 10:07

True Blood: Ny Amerikansk tv-serie med Alexander Skarsgård!

Efter att ha laddat ner dom två första avsnitten(dubbelavsnitt) som inte var så himla bra men ändå lite underhållande, (en tjej som mest ser kåt ut hela tiden känns inte så intressant i ett längre perspektiv).
Så googla jag för att se när nästa kommer sändas och då ser jag på IMDB att Alexander Skarsgård har en av huvudrollerna i serien vilket jag inte sett själv.
Får väll förmodligen en större roll i dom nästkommande avsnitten.

kul för honom!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-14 13:23
Gick bra för han med generation kill
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-16 01:17
lite roligt var det tycker jag.. ska ge det några chanser till innan jag hoppar av tåget.

2008-09-16 01:34
SpoilerÄr det verkligen de färdiga avsnitten som har kommit ut? De jag sett var ofärdiga avsnitt där man ska ha sett blondingens drömmar, men som det står "Scene not ready yet" eller skit.

Dessutom hennes väninna byttes ut från avsnitt 1 till avsnitt 2. Det här var nog pilot pilot avsnitt och inget som var tänkt och sändas publikt? :s

Mod/adm: hur var reglerna kring diskussion av läckta avsnitt/nedladdade avsnitt egentligen? Fick man diskutera innehållet men inte skrika och gapa att de finns på nätet eller hur var det nu igen?

2008-09-16 01:58
HA! Hur fan orkar du?
Wordlife no doubt baby

2008-09-16 02:20
SpoilerHahaha. Det jag såg var nog inte pilotpilot. Vilken väninna menar du? Tyra?
Såg inget "scene not ready yet" heller. Låter sjukt roligt iaf.

2008-09-16 06:15
Jag har då ingen aning om vilken väninna du menar, gillar serien faktiskt.
White trash vamps

2008-09-16 23:53
Ah Fett beee serie, delar av sjuuukt dåligt skådespeleri.. men man blir ju hooked..
LEGALISERA CANNABIS

2008-09-18 22:56
Såg precis första avsnittet. Är inte hooked. Tycker att det känns som en "Desperate Housewives" i sumpmarken med mer naket och vampyrer i periferin.
Nu har jag ju bara sett ett avsnitt och jag har intagit försvarställning men jag är inte rädd för att vifta med vit flagg.

Jag kommer hålla mig till "Supernatural" som bjuder på allt mellan helvete och helvete.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-09-18 23:35
hahaha underbar jämförelse.

2008-09-20 12:58
Såg precis första avsnittet och det var riktigt b. Att de lyckas göra en serie om vampyrer så jävla tråkig.
Men den hade massa knullscener aif, så det lär gå bra för dem.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2008-11-04 22:06
Jag älskar denna serien verkligen, bara man ger den en chans.
Första 4 avsnitten är inte mycket att hänga i granen, men sen släpper det.
De har en svensk sida på Länk till http://www.trueblood.se

Sookie är definitionen av fulsnygg också ^^

2008-11-04 22:13
Sookie är definitionen av fulsnygg också

word
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-11-05 08:42
Hela serien går ju ut på att hon ska gå runt i sina korta shorts och va en oskyldig men egentligen as kåt blondin och hon är verkligen fulsnygg ja, med sjukt fina bröst.
Men man e ju hooked...
V verkar ju huuuur fett som helst.
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-05 11:08
Jo Så bra är den ju inte men man fastnar.

2008-11-05 19:12
tycker den är skön som fan

2008-11-05 23:48
Nä skådespeleriet är ju verkligen skrattretande många gånger men idén är så rolig så jag är fast nu. V verkar råfett ja.

2008-11-06 09:03
den är ju sjukt nice.. kvalité..

2008-11-06 19:22
haha crazy shit men kan inte sluta kolla
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2008-11-07 10:04
hon är ju den enda som inte lyckats visa sig topless heller. DARNED!
de borde bjussa på lite bakgrundsbilder och sånt på trueblood.se den känns lite tom. ge oss sookie, de senaste avsnittet jag såg var fan det blodigaste ever utan att spoila förmycket.

2008-11-07 14:23
miomio vem visar sig inte topless?
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-09 16:58
Avsnitt 4

"Vår djurpark börjar växa till sig."
"Jag vet"

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
 http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php

2008-11-10 18:43
Sämsta serien i mannaminne. Sjukt dåliga skådisar, vansinnigt usel dialog, deprimerande trist.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2008-11-12 13:25
Första avsnitten var dåliga men fan vad den tar sig, blir så sjukt mycket bättre efter varje avsnitt som kommer.

Är riktigt hooked!

Någon som har några gissningar på vem som är mördaren?

2008-11-12 13:32
hehe så sant, e helt fast nu.
mördaren lär ju vara nån whitetrash psykopat. kanske till och med han som bor med sin morsa, han kanske blir psykad av alkohol.
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-12 13:34
eller han som ska gifta sig, han e så sjukt lugn med allt.. PSYKO
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-13 19:38
Han René som är tillsammans med den groteskt fula rödhåriga bruden snackar ju så galet efterblivet. Jag hajar inte vad han säger utan text,och ja,serien blir bättre för varje avsnitt.
Porrscenen med Bill och Sookie var het som fan,jag har sexfantasier om henne

2008-11-13 22:00
slangan: inte med allt, han blev jävligt sne när sookies brorsa brottade ner honom för att rädda ett träd..

2008-11-14 20:48
Haha Dialekten Cajun-René kör med e ju hur skön som helst att lyssna på
mama said knock you out

2008-11-14 22:06
Det är ju så jävla bra! Vampyrer är bäst... Skön dialekt också. Sookiäh

2008-11-15 01:50
ah det tyder ju bara på aggression vid attack hehe men jag menar mord och vampyrer mm.
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-16 18:54
Såg första avsnittet och blev lite off hörntänderna satt ju som andra tand på den där hillbillyn så njae vete fan om det blir succee.
Looks for a world wich sees beyond black and white!!!

2008-11-16 19:38
börjar bli intressant nu,Spoiler shapeshifters, varulvar osv. började lite väl slow men börjar få en någorlunda fart nu iaf
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2008-11-17 09:26
Ja, soft med varulvar.
Sookie är ju som ett barn förresten.

SpoilerOch så fick man reda på mördaren! Snubben i tråden verkar haft rätt...

2008-11-17 12:58
får man reda på mördaren i dagens avsnitt??
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-17 13:26
slangan

SpoilerDet verkar så men man vet ju aldrig... Antagligen inte iofs

2008-11-18 00:18
såg det nu, skådespelet blir ändå bättre känns de som hehe
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-18 07:21
Hon Jasons brud är så jävla fin
Henne vill jag ta V med
Poet

2008-11-18 13:34
Diggade inte den här serien särskilt mycket, synd egentligen för den har potential. Vissa tråkiga sömnpillers-moment har de dragit ut på överdrivet mycket, medan andra lite mer viktigare bitar har de skurit ner skamligt mycket på. Extremt dåligt skådespeleri vissa gånger också. And what's up with the fucking? Alltid någon som knullar i varje avsnitt haha.

Nej, detta var ingen dålig serie, men den hade kunnat göras så pass mycket bättre.
At the gates of Eternity...

2008-11-20 17:02
BC99:Nej, detta var ingen dålig serie, men den hade kunnat göras så pass mycket bättre.

Håller verkligen med. Bra potential men når inte ända fram.

2008-11-24 18:41
I början är den lite seg, sen blir det intressant och man blir hooked...

Men avsnitt nummer tio, då jävlar!
Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-25 19:49
SpoilerJa, förutom cliffhangern med hästkvinnan så var det ju inte världens cliff direkt att man fick se ett dött ben i Andys bil. Och? Men damn vad jag vill se nästa säsong, haha.

2008-11-26 12:41
kan de inte va bill som dödat bögen då?
LEGALISERA CANNABIS

2008-11-26 15:38
slangan

SpoilerDet beror på. Han sa att han var tvungen att tömma någon för att leva, men det kunde ju även ha varit Renés lik... Annars så var han väl i graven eller hos Sookie när Lafayette dog, minns inte riktigt. Den kvinnan blir nog den andra säsongen villain.

Jag vill också ha säsong två, någon som har nyheter om att det blir av? När?

Would I shit you? You're my favourite turd.

2008-11-26 15:58
slangan

SpoilerAntagligen så är det hon nya vampyren som bill gjorde som är den skyldige
mama said knock you out

2008-11-26 21:22
Sa han inte, "iv just feed?" eller nått när han kom? och kocken skrek ju till rätt fint.

2008-11-29 18:14
En bra säsong. Serien kom igång helt OK efter bara 2 delar.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2008-11-30 06:10
Hopps Lafayette fortfarande lever, vorre så värdelöst om han dog, för det är verkligen seriens bästa karaktär. så sjuuuukt bra.
Men med tanke på hur andra karaktärer försvunnit utanförvarning så är nog chansen stor att han är borta =======(

2008-11-30 11:01
Lafayette måste vara kvar tycker jag. Han är en störtskön karaktär. Annars så kommer han säkert tillbaka som en kille med fangs om han blev dödad.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2008-12-01 19:22
Håller med Lafayette är seriens helt klart bästa karaktär.

2008-12-01 23:23
Varför skulle han försöka hoppa upp på soptunnan om det var en vampyr?