I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-09-04 03:32

Idol 2008

Då har det kickats igång då, jag tycker nya juryn är sköna som fan.
Gillade inte de förra så det var nog en anledning till att jag inte tittade på det förrut.

I år med jihde kommer jag nog följa det.

-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-09-04 03:37
vad är det för nya jury? några b-kändisar som försöker få ett uppsving?

2008-09-04 04:01
Nope faktist ett riktigt överkvalificerat gäng, ett gift par som heter bagge tjejen jobbar typ på sony BMG som talang scout kan man väl säga killen är producent och låtskrivare den tredje killen är också låtskrivare och har gjort låtar till massa internationella kändisar. Har för mig att han gjorde en låt till b-boys om jag inte såg fel.

2008-09-04 07:51
Bra jury, men jag kommer som vanligt bara följa så länge det finns riktigt kassa sångare att kolla på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-04 10:14
vad är det för nya jury? några b-kändisar som försöker få ett uppsving

hahaah. jag hoppas du driver med mig? .

Denna juryn e dubbel så kvalificerade än den som var innan .
bluff juryn som var innan rörde sig inte utanför sverige(om ens sthlm) . Och sen vilken dag kan du se swartling åka runt i en ferrari? ..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Groupie

2008-09-04 12:14
Men för fan kan dom inte sparka den där äckliga jihde, varför ska han förstöra allt. Är det verkligen någon som tycker han är bra?
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2008-09-04 14:04
jag har tappat intresset.
men jag kommer säkert följa det som vanligt och bli irriterad över låtvalen, som vanligt.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-09-04 15:27
ett gift par som heter bagge

de var gifta förut :P inte längre
As Bob said once "Yuh cyant kill God"

2008-09-04 18:02
de var gifta förut :P inte längre

jaha.. det missade jag.

Bra jury, men jag kommer som vanligt bara följa så länge det finns riktigt kassa sångare att kolla på.

Helt klart, finns ingen ide med att kolla vidare efter auditions.

2008-09-04 23:13
var det bara jag eller påminde hon den "nya amanda" inte jävligt mycket om Ika i rutan?
Gerdaman

2008-09-05 09:48
Idol har blivit så urvattnat.

Det enda som är roligt är ju denna biten - auditions.
Resten är bara en evig lång plåga av ballader.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 12:54
Ok jag är igång igen. hon den där "Nya Amanda" gjorde mig förbannad. Det var ju en Robert Johnson låt hon körde och det borde hon veta som är lite "jazzig och bluesig"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2008-09-05 17:38
Fuck vad jag stör mig på snubben som gjorde beat box (lund killen).
Sjukt jobbig. Han sjöng inte alls bra, och var inte speciellt "häftig " på något sätt.

En 24årig kille som beter sig och har kläder som en 18åring hade på sig. (kanske en äkta whoa kille vem vet)..

Men varför tog dom med honom? , jo för att tjejen blev kåt och önska att han blir de nya ne-yo från sverige. Helt onödigt att ta med honom då han ALDRIG kommer gå vidare från sthlm .

Riktigt jobbig snubbe fuck va sur ja e fuck fuck fuck...
Toastare

2008-09-05 23:01
JohnJohansson, han är trevlig. Jag har väntat länge på att han ska växa upp.. när jag var 19-20 var han liksom 15-16. Nu är vi mer jämnlika.
Komsi till mamma..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2008-09-05 23:01
och han är bara typisk lundensare från ÖT, de pratar och agerar så där.. eller vad man ska kalla det.
Groupie

2008-09-06 00:49
Jag tyckte det var lite pinsamt när han skulle beatboxa...för så bra var han inte. Som sagt så kanske han skulle börja jobba som Will Smiths stand in istället :)
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"

2008-09-06 00:59
johnjohansson

eftersom att jag inte hört eller sett ett skvatt om juryn så var jag från utgångläget väldigt skeptisk, men kul att höra att de tagit in vettigt folk i juryn.

2008-09-10 21:15
Hon den duktiga 16-åringen från Karlstad. Lät inte hon lite som Tracy Chapman?

2008-09-16 20:28
Hahahahaha, vem var "gangstrarna", dom MÅSTE ha whoa, no doubt :)
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-09-16 20:59
hyenan: Tycker att hon mer påminde om janice joplin kanske?
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.

2008-09-17 21:34

Fan vilken snubbe. Sparkade arsle med alla.
RATED R!

2008-09-18 04:26
den där killen

Den här tjejen kommer gå äckliigt långt

2008-09-19 12:41
Grym jury som fan !
Highfive anyone, anyone?
Producent

2008-09-19 14:47

2008-09-19 23:49
äh a eh

2008-09-20 01:37
jag blev full på min coca cooolaaa
http://www.tweenerpie.blogspot.com
DJ

2008-09-20 01:54
Bakelse1 P20

hon har jag hånglat :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Rappare

2008-09-20 12:41
Min tagning på Idol 2008, juryn är tusen gånger bättre än den som var innan, det känns mer på riktigt nu. Anders Bagge kan typ själv göra programmet bra, hans utstrålning sträcker sig ut genom tv-rutan, han är störtskön.

Laila, den kvinnliga jurymedlemmen gör en jävla massa grimascher hela tiden som jag stör mig på. hon har verkligen inte ett ansikte för TV.

Hoppas idoldeltagaren Anna som en youtubat här i tråden kommer gå långt, hon låter iaf inte som alla andra tjejer som söker idol.

Jag ber till min Gud att den här säsongen inte producerar en till Idol Ola/Danny/Darin/Måns, etc.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-09-20 16:40
MR_EVIL P22 haha hon är ju 16!

Grymt och kunna skryta om när hon blir känd :P
Toastare

2008-09-20 16:49
haha precis, sicket lammkötts-ragg.

Rainmaker, hon fru bagge har ingen överläpp.. väldigt o-amerikanskt att inte ha silis-läppar.

2008-09-21 00:50
AiQue P22
den sista "gangstern" är en rappare som håller hus på whoa.
även känd som "broshan"

finns på "www.broshan.com"

förövrigt var "gangstrarna" nog dom roligaste hittils vad jag sett iaf haha
Sleep is the cousin of death

2008-09-21 04:56
vad är det för fel på bruden i jury'n egentligen?!!!!!!!!!!!!!! kan hon bara sluta se så jävla kostig ut eller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

2008-09-21 19:11
hallådärtjena!
vadå konstig, hon e ju hur snygg som helst!

DJ

2008-09-21 22:27
hon ljög om sin ålder, hon sa att hon va 19. fick hjärtinfarkt 10 ggr om när jag såg henne på idol nu å fick höra att hon var 16 haha. shit happens
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
DJ

2008-09-21 22:28
hallådärtjena!

ligger något i det du säger, ena sekunden är hon skitsnygg, nästa så ser hon ut som något inte ens en mor skulle älska. det är något med hennes hår som förstör allt.

2008-09-21 23:31
det är ju förfan hennes hår som gör hela henne! jag vill ha hennes hår mer än allt
nästan

2008-09-23 20:13
KAN NÅGON FÖRKLARA FÖR MIG, Vad gör Laila Adele på idol? ..

Är hon inte yrkes sångerska redan, har många grymma låtar me henne , men vad gör hon där? ...
Toastare

2008-09-23 20:29
som hon sa "jag vill se hur långt jag kan gå"

lite töntigt..

2008-09-23 20:30
Tror hon är talangscout. Troligtvis så har hon knullat sig dit dock.

2008-09-23 22:00
Fresh är hon iaf
Vi är överallt!

2008-09-24 21:42
är det bara jag som älskar nils eller? jävla härlig karl

2008-09-24 23:17
nils är grymt skum på ett roligt sätt men han blir nog inte kvar till kvalet :D Anna is the shit, otroligt duktigt och ödmjuk som bara den
Tråd dödadar!
Toastare

2008-09-24 23:45
nils är skitball.. man blir glad av att se han.

skönt att de blev hårdare nu och cuttar bort folk. Tycker ändå nivån överlag är hög denna gången.

2008-09-25 01:08
Ja det finns personer som jag definitivt kan köpa platta av om dom lyckas göra rätt musik det har det aldrig funnits i de tidigare idol säsongerna!

Lätt en mycket bättre jury än tidigare. De förra var så jävla lame, lästa på aftonfablerna att peter schwartling tyckte inte de nya jury medlemmarna var något speciellt. Men det är exakt vad dom inte behöver vara! De tidigare satt bara och försökte koka ihop så många löjliga kommentarer som möjligt satt säkert hemma och fick inspiration från simon cowel.

Jag tror inte dom visste hur dumma dom lät och hur mycket mer irriterande idol blev med dom.

Nej tacka Tv4 produktionen för att dom slängde ihop en bättre och allvarligare idol jury som gör att programmet går att titta på och att man inte spyr på sin tv-kontroll för att man råkade zappa förbi kirshti i ett till halelulja moment tal.

2008-09-25 15:01
haha nils: "jag jobbar så lite som möjligt och tjänar mycket pengar, thats is the question"

verkligen inte rätt mening att sätta in "thats is the question" hahha

2008-09-25 20:22
Faan är det nån som vet vilken låt det var som spelades igår när dom snackade med Lars Eriksson? några toner på en elgitarr bara.. vet inte varför men jag fastnade direkt!

f.ö GO RASMUS!!!!

2008-09-26 05:08
Hoppas bob dylan tar hem hela skiten !
Är det bara jag som stör mig på jury andreas eller va han heter? glassar in i sin ferrari och ba "jag bor i hooollywood, och jag har jobbat me den o den o den o jag kommer ihåg när jag åt lunch me prince bla bla bla" sen att han ser ut som en bratjävel gör inte saken bättre.. men han verkar vara bra på de han gör iaf!
my name is xelly smelly