I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fet dokumentär igår på SVT1

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-08-28 19:32

Fet dokumentär igår på SVT1

Hallå!
Jag såg en fet och intressant dokumentär igår på svt 1 som handlade om Darfur.
Fast jag hann inte se hela så jag missa vad den hette
Någon som kan hjälpa?

2008-08-28 19:57
Vilken tid var det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-28 20:02
Instruktioner

1. ny tab, skriv in "svt.se" i adressfältet
2. klicka på "SVT1" vid "På TV"-bilden.
3. klicka på vänsterpilen vid dagens datum
4. hamna på Länk till http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=74532&selectedDate=20080827&shortVersion=true&showWeek=false och scrolla ner till de två dokumentärer som finns.
5. Klicka på "Djävulen kom till häst" och få fram nedanstående:
Djävulen kom till häst
Amerikansk dokumentär från 2007. En nära skildring av tragedin i Darfur och amerikanen Brian Steidles möte med folkmordet. Som militär observatör skickades Steidle till frontlinjen för att dokumentera striderna. Maktlös kunde han bara fotografera det han såg. Det fyllde honom med en vrede så stark att han sade upp sig. Nu är han fast besluten att visa världen vad som händer i Darfur. Prisbelönt film av Annie Sundberg och Ricki Stern.

Från 2007

Tog ungefär fyra gånger så lång tid att skriva in det än det tog att hitta det...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-08-29 16:49
Mabande P31

det enda du lart honom e att ga in har och skapa en onodig trad, sa kommer en aldre admin att leta fram skiten at dig :P

2008-08-29 17:44
Fanken också :(

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-08-29 18:02
:P