I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-08-25 23:25

Hjälp.

Här omdagen såg jag på en mycket bra film tyvärr såg jag bara ungefär 15 minuter utav den, Eftersom jag var full så är minnet mycket svagt, men det jag kommer ihåg var att kokain var med(troligtvis smugglades det i någon from av prydnads-staty) , och i slutet så sitter det en ganska stor man som är polis, (jag känner igen skådespelaren men vet inte vad han heter, han är iaf spansk/latinamerikansk) han får en önskning, och önskar sig då lysen till en baseball-plan i ett fattigt område i mexico, och i slutscenen sitter han där och kollar på när barnen spelar baseball, och en musik spelas, som skulle kunna få den mest härdade krigspsykopat att börja gråta. En extremt luddig förklaring på en extremt bra 15 minutes titt, Filmen är amerikansk. Är det någon som kan hjälpa mig att komma på vilken film det är?. Tack.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.