I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sean the man Atchi - Blattefierad, WTF?!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-08-25 23:11

Sean the man Atchi - Blattefierad, WTF?!

Jag börjar med hur tråkig jag finner Sean vara, sämst på Sthlm Live, värdelösa skämt många ggr. Lite stenad börjar jag kolla på Blattefierad.

10 min in börjar hans skämt påminna mig hemskt om andras, har varken lust eller ork att börja citera, nog med detta meddelande.

Jag kan däremot säga från var jag känner mig känna igen många av hans skämt, och kom ihåg, jag är 10 min och några sekunder in i showen, iaf, här är listan.


Eddie Murphy - Raw?
Bernie Mac - Kings Of Comedy
Chris Rock

Eller, vet han att svenska befolkningen i en större skala aldrig hört om ovannämnda personer, eller så har dem gjort det men inte kollat deras grejjer, eller iaf inte tillräckligt många ggr kanske?

Men, hur kommer han undan med detta? Är det inte dags för en värdelös aftonbladets nöjes journalist att ta upp ett snack med Sean?
Eller iaf att han förklarar varför han tror han är the man och vad gör hans komedi speciellt eller unikt eller eget?

pZ


I be around, just out of sight