TV4 KL 21.00 IDAG. Något för er som kanske har sjuk/barnslig humor.Den brittiska dokumentären Hjälp, jag kan inte sluta fisa skildrar livet för några personer med enorma magproblem. Om en genomsnittsperson fiser i snitt 5 till 15 gånger om dagen gasar de här människorna på upp till 100 gånger dagligen.En del drabbade ser sin åkomma som otroligt socialt handikappande medan andra tjänar pengar på den. I dokumentären möter vi (taget från TV4 :s presstjänst):* Sarah , 22 år, som till för två år sedan var en glad tonåring men som förvandlats till närmast en eremit sedan hon fick svåra problem med gaser i magen för två år sedan. Nu sitter hon alltid hemma, har fått ät- och sömnstörningar och har testat de flesta läkemedel som finns mot gasbildning.* Stephen , vars fru Julie stått ut med ljud och lukt i över 20 år. Hon undrar till och med om det kan bero på hennes matlagning.* Dawn , som älskar öl, kebab och rugby och hittills inte haft några större problem med sin åkomma. Tills nu, då hon ska gifta sig och är rädd att fisa i kyrkan.Hjälp, jag kan inte sluta fisa! - 21:00 - TV4 Jag ska iaf titta?(Inlägget ändrat av Rachel 2008-08-19 20:44:38)