I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker namnet på ett annorlunda Arkiv X-avsnitt?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-07-26 22:50

Söker namnet på ett annorlunda Arkiv X-avsnitt?


Jo, har redan rotat igenom google och listorna över alla x-files avsnitt som finns, men hittar det inte.

Jag såg avsnittet för en jävla massa år sedan på TV4 tillsammans med brorsan, och nu försöker vi hitta det igen.

Grejen med avsnittet var att det var väldigt annorlunda gentemot hur avsnitten brukar se ut.

Man fick själv följa med Mulder och Scully genom en "egen" kamera, som skulle representera ens egna ögon, då man var en agent/polis som följde dem under ett uppdrag. (Mulder och Scully nämnde detta flera gånger då personer pekar mot kameran o undrar "vem fan det där är")

Monstret dom jagade var också speciellt, det var något som antog formen av det man fruktade mest. Kommer ihåg att den blev en varulv, Edward Scissorhands(tror jag?) och annat.

Iallafall så jagade man detta monster genom en mindre stad tillsammans med M&S.

Efter att programmet var slut kommer vi båda ihåg att bruden på TV4 sa att man kunde gå in på deras hemsida och rösta på om man gillade den nya stilen på avsnittet (antar att dom funderade på att köra vidare på konceptet eller så)

Ja det är allt jag kommer ihåg, någon som vet?