I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Arkiv X - I Want To Believe (Biopremiär 1 augusti)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-07-26 08:47

Arkiv X - I Want To Believe (Biopremiär 1 augusti)

Först trodde jag att det var knäppt att dom skulle göra en film av Arkiv X, men efter att ha sett vissa teasers så tycker jag att den ser ut att kunna bli ganska hyffsad iallafall. Tur att dom kör med Gillian Andersson (Dana Scully) och David Duchovny (Fox Mulder) och inte några andra.

www.arkivxfilmen.se

Vad tror ni?

Digg it...
Skivsamlare

2008-07-26 09:01
blir fett! ska dom inte köra igång med serien igen med?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2008-07-26 11:48
Läste lite user reviews och det är lite olika kommentarer där, vissa säger att den ät uttråkad allmänt dålig men som arkiv-x fan kan man nog bortse alla plot missar :)

Jag lär gilla den!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2008-07-26 13:43
Är verkligen taggad på den här filmen, förväntar mig inte någon sjukt spännande film med tonvis av specialeffekter, utan längtar bara efter lite klassisk arkiv-x känsla. Tycker trailern såg tung ut!

2008-07-26 19:15
Xzibit i en arkiv-x film... tror den kommer vara som ett stort avsnitt bara inget specielt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-28 21:56
tror den kommer vara the shit, fight the future var bra och detta är väl en uppföljare? jag litar på det
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2008-07-29 03:05
filmen kommer väl inte ens följa hela alienconspiracy-storyn..?

2008-08-02 21:20
Jag ska se den imorgon, den har blivit ifrågasatt här och var, handlingen ska inte vara så bra, iallafall vad jag har hört. Hoppas ändå...
Suck on my chocolate salty balls

2008-08-02 22:07
blev sjukt besviken. den va riktigt dålig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-02 22:52
Ska se den efter den 20'e nångång, peppar FETT! Hoppas på mycket nostalgifaktor. Locco, sluta hata :(
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.

2008-08-03 08:42
så fruktansvärt värdelös..... nästan så man ville lämna biografen
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik