South Park
Jag har nyss upptäckt south park (hehe jag vet... fett efter) och jag måste säga att vissa avsnitt är riktigt jävla roliga! dock är dom jävligt ojämna och vissa är tråkiga rakt igenom.. så vilka är dom roligaste avsnitten? och glöm inte att ange vilken säsong den är ifrån.alla avsnitt
grattis!
bland de roligaste grejjerna genom hela serien är i avsnittet "Over Logging" (s12e06) med "spooky ghosts" och spermaskvättandet.
säger allt.
Jag är bra - du är dålig.
Serien byter spår och utseende vid ungefär 7:e säsongen. Därifrån är nästan alla avsnitt bra. S07 är också den bästa hittills. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Moderator
2008-05-25 18:40
Go God (s10e12) och Go God XII (s10e13) är jävligt bra enligt mig. Imaginationlandtrilogin (s11e10-12) är väl lite smått klassisk vid det här laget. Jag tyckte inte att Over Logging var särskilt rolig öht, men de flesta på whoa håller inte med mig så jag har kanske fel.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
avsnittet då cartman fightas med en dvärg lärare,oslagbart!
Moderator
2008-05-25 19:47
Ja det är också sjukt roligt faktiskt! Vilken säsong är det?
TS Om du inte visste det redan så finns alla avsnitt på www.southparkstudios.com
www.southparkstudios.com
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2008-05-25 19:47
Du kan även läsa en resumé av alla avsnitt på
mrtwig.com
Hehe då får man gratulera till en av ditt livs viktigaste upptäckter :). För övrigt släpps äntligen säs 6 på region 2 DVD den 28/5. 179:- Så jääävla värt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
bästa avsnitten? s4e5 scott tenorman must die s8e1 Good times with weapons s8e2 up the down steroid s10e8 Make love, not warcraft Det finns ju hur många lysande avsnitt som helst men dessa fyra är ju helt jävla outstanding. Jag har aldrig skrattat lika mycket som jag gjorde när jag såg good times with weapons första gången.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Utöver dom som sagts:Two Days Before the Day After Tomorrow! Cartman's Incredible Gift Miss Teacher Bangs a Boy
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Moderator
2008-05-25 22:35
Är Good times with weapons det avsnittet när de köper ninjavapen? Scott Tenorman must die känns lite som en milstolpe för Cartman. Så ond har han väl aldrig varit i varken ett tidigare eller senare avsnitt?
kaptenKrok Precis. Det är ju så fruktansvärt synd om butters :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
haha, ska kolla in Scott Tenorman must die när tillfälle ges. alla säger att den är skitbra :P
"Scott Tenorman must die" - Är det avsnittet när Cartman köper pubes och blir lurad över hela USA? hahaha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Hahaha såg nyss avsnittet ^^ fett hårt och smart av Cartman!
Producent
2008-05-27 07:24
Varför gillar inte tjejer South Park?
Åh, south park! Avsnittet då Cartman får aids är skitkul, framför allt Kyles reaktion i början(jag reagerade ungefär likadant). Jag tror seriöst att South Park är det bästa som har hänt mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Måne haha kollade på det innan idag!
vad heter avsnittet och vilken säsong är det när stan blir arg på kyle för att han går med inom judendomen och då en kille försöker spela psykisk som kan prata med dom döda?
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
The Biggest Douche in the Universe säsong 6Da Derp Dee Derp Da Teetley Derpee Derpee Dumb
No cake for the impurity!
Jag älskar Towlie... och spouthpark, första säsongen är seg men sen tycker jag det är nice rakt i genom :P
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
har inte direkt kollat igenom alla säsonger men känns ju som avsniten med minst sensmoral är helt klart roligast
Producent
2008-05-28 07:30
"har inte direkt kollat igenom alla säsonger men känns ju som avsniten med minst sensmoral är helt klart roligast" Fins det ens något avsnitt med sensmoral? Förutom "I learned something today" talen ofcourse...
Hahahahah The Biggest Douche in the Universe! bäst!!
The_Donut - Ehmm...Ja?
Producent
2008-05-28 14:06
varenda avsnitt i princip har ju någon koppling till något stort och aktuellt?
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Go God (s10e12) och Go God XII (s10e13) är jävligt bra enligt mig. Imaginationlandtrilogin (s11e10-12) är väl lite smått klassisk vid det här laget. uhh, droppar dom sämsta och mest urflippade avsnitten och klankar ner på "over logging", whats wrong with ya?
Säger som Nicko där, varenda avsnitt i princip..
the donut kanske inte har någon koll på begreppet?
Producent
2008-05-30 16:49
Som-Om P21 Nepp, blanda ihop med moralkakor. Sensmoral finns det gott om jo :P
Wow avsnittet är klockrent.. Hur dödar man någon som inte har ett liv? haha
be the change
Inget klår imaginationland serien! cartman o kyles vadslagning, woodland critters, al quiada o hela bunten!
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Avsnittet där Cartman upptäcker vad Tourettes syndrom är och att man kan svära obegränsat, en "golden ticket", med det som förevändning kan vara det roligaste som har inträffat i universum. Nåja...vad heter det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-05-30 19:12
Början av Butt Out, hell yes.
hehe, har kollat igenom alla ni nämnt... Ge mig mera! immaginationland var dock så tråkig så jag stängde av efter 10 minuter
Bazooka - Det avsnittet heter "Le petite tourette". Någon som vet om man kan köpa Imaginationland DVDn i Sverige nånstans?
Cartman sucks är ju en klassiker också.
Scott tenorman must die är ett grymt avsnitt!
Om man inte diggar imaginationland så saknar man humor. Alla dialoger på militärbasen är så frukansvärt bra och som sagt, woodland critters är lysande. "We're gonna nuke our imagination"
hahahahahahahaha, jupp Imagination Land är så jävla bra :D
Producent
2008-06-01 00:02
"The greatest threat of all, our imagination."
Producent
2008-06-01 00:04
"Let's have someone with AIDS pee in her eyesocket so she dies all slowlike" Haha finns så jävla många quotes därifrån...
haha okej jag gav imaginationland en till chans... lite väl lång men jag garvade högt åt dom gulliga djuren på ondskans sida
Producent
2008-06-01 18:09
Fequatiopmelqvaddas X18 Se "Woodland Critter christmas"
nån som vet vilket avsnitt på vilken sesong avnistted där stan blir gothare är?
"SIMPSONS DID IT" hahahah, älskar den asså. så jävla klockren. vet ej vilket avsnitt det är men, den lär ju heta "simpsons did it"
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
BearC P20
kolla in den här
sidan
Användaren är inloggad Farmer P22 - den gick på MTV igår, så har du tablån för gårdagen bör du hitta den utan problem
http://felidae-music.com
jag gillar avsnittet som speglar sig med sagan om ringen när dom ska återlämna en porrfilm. någon som vet vilket avsnitt?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?
som någon sagt, "the biggest douche in the universe" är klockrent. likaså "kenny dies" när cartman ger sig in i stamcellsforskningen :D