I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dumpad / Forgetting Sarah Marshall

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-05-19 21:56

Dumpad / Forgetting Sarah Marshall

Älskar Judd Apatows tidigare filmer men hade inga större förväntningar på denna då den fått dåliga recensioner av tidningar (varför bryr man sig om vad recenterna skriver, dom har aldrig rätt?). Men det fick bli den när jag och och min kvinna valde att kvista iväg till den lokala biografen och inga bättre alternativ fanns.

Under filmens gång fick man den här "fan detta ska inhandlas på DVD"-känslan och man satt och garva åt nästan alla skämt. Det ska tilläggas att jag har väldigt svårt att garva åt hollywood-komedier idag, så det krävs mkt för att mina mungipor ska peka uppåt!

Skådespelarna gjorde sitt jobb gediget, jag glömde t.o.m helt och hållet att Jacki.. jag menar Mila Kunis ens har vart med i That 70's Show. Stort plus till Russel Brand som är grym som Aldous Snow, inte sett han i någon film förut, tydligen en engelsk komiker, jävligt skön snubbe!
Jason Segel, Paul Rudd, Jonah Hill och Bill Hader gör sin grej grymt bra som i alla Apatows filmer!

För er som gillade Superbad, På Smällen och 40 year old virgin så kommer ni digga denna!
Rekommenderas starkt!

im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!