Pablo Fransisco på Kanal 5 22:30
Tydligen en show som heter "Ouch!". Någon som sett? Är det något nytt material eller är det bara variationer på hans gamla grejer. För i så fall står jag gärna över.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Det är nytt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Enligt mig är Ouch hästlängder sämre än Bits and Pieces. Det är väl nytt på ett sätt, men samtidigt så är det ju jävligt likt hans tidigare grejer.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Såg början men som BearC säger var det ju jävligt likt. Bytte från Arnold till Jackie Chan i sin filmtrailer typ. Aja, är väl inte min sorts komiker helt enkelt. One trick pony.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
han är dålig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag blev jävligt besviken, han va inte ett dugg kul, alls.
det kan bero på att han är dålig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, det missade jag. Aja inte så farligt eftersom det var ouch... Finns bara 2 roliga grejer i den rutinen.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
han är rolig första gången man ser honom dvs för nåra år sen. Sen kör han bara samma saker hela jävla tiden.
Har ni inte sett Three Amigos se har ni fan missat nåt! Pablo o två andra som jag inte kan namnet på.. Hysteriskt roliga är dom! Se Den!
Malmö FF!
Den ena är Carlos Mencia den andra minns jag inte
Lyricist
2008-05-06 17:16
han va grym igår ju (min åskiskt såkart)App X0 och Nej, det var inte nytt, klipp från denna show har ciruklerat på youtube iallafall i ett år...
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary det är från 2006, så det är inte nytt så, nu var ju dock frågan om det var "nytt" material eller det som han kört om så många gånger (bits and pieces)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Lyricist
2008-05-06 18:09
det var du som sa snabbt och kortfattat "det är nytt" vilket jag kände mig tvungen att rätta ;)
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Han var rolig första gången man såg han, sen känns det bara som han gör samma sak om och om och om och om igen.....
ouch såg jag för längesen så den är knappast ny
krrrrrrrra
garvade ihjäl mig totalt när han snackade om jackie chan och att han alltid säger "pan" när han slåss. visst, vissa grejer drar han ut på totalt men ibland gör han det på ett sjukt bra sätt. en av dem jobbigaste skämten han har dragit är den hårdrockar låten. han körde den som entré i malmö när jag var och såg honom och han sjöng på det stycket i 10 minuter... rent generellt gillar jag hans stil, kan inte hjälpa att dra på smilbanden
BTW.. Pratade med Magnus Betner om hur mycket material (Magnus) skriver. Så nämnde jag "Pablo Francisco har ju kört sin Arnold imitation i evighet" Magnus svar vart kort: "Pablo Francisco är en sopa"
jag garvade inte en enda gång. Han kör på tok för mycket ljudeffekter och skit.. som mest ryckte det till i smilbanden nån gång.. när jag såg klippet från Leno för flera år sen var det kul... det här vara bara trist. ärligt så stängde jag av efter 40 minuter..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Producent
2008-05-06 23:58
Pablo Fransico käns så sjukt 2004. Tröttnat på hans stil.
Jag stängde av efter 20 minuter och killen kunde liksom inte lämna ämnet, inte en publiken skrattade ju.. tacka vet jag bra komiker.. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Förstår inte hypen kring denna kille (även om den kanske var för flera år sen). Tycker inte alls om hans stil men smaken är ju delad
de var kul för mig iallafal!
http://www.myspace.com/sps451
Han är total värdelös som komiker, borde nog satsa på en karriär som Röstskådespelare till barnfilmer. Eller han kanske redan har gjort något sådant?
"There's an apple in the pussy mouth..."
Han är ju as rolig, sov inte.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA: "sov inte"? Hade kanske varit en relevant kommentar för fyra-fem år sen. besides, han är överskattad.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Får jag höra han köra Don Lafontaine-rösten igen, så går jag fan jihad mot hans produktionsbolag.
Han är rolig när du ser han första gången... Sen äre skit baa!
Highfive anyone, anyone?
Dom flesta stand-up komikerna tycker jag kör samma grejer hela tiden. Tänker alltid samma sak dom första fem minutrarna man ser nåt med Fransisco, dvs "Hallå, kom med nåt nytt, enformigt bla bla", sen börjar jag ändå garva konstant en halvtimme in i grejerna. Sen att Betnér säger att Fransisco är ju rätt kul med tanke på att han själv snott skämt från TV-serier som går 3 på natten på TV6 bara för att han vet att ingen kollar på TV då.
*säger att fransisco är en sopa
döm honom inte efter den här, den suger i jämförelse med Bit & Pieces, det är bland det bästa som gjorts. men russell peters har en högre lägstanivå.
du är kär i mig.
greasy beaner
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob