Wesley Snipes - Tre års fängelse för filmstjärnan
"Wesley Snipes har fått sin dom .... ....Wesley Snipes har dömts av en federaldomstol för skattebrott, straffet blev tre års fängelse. Stjärnan, som bland annat är känd från filmerna "Blade" och "Demolition Man", åtalades på åtta olika punkter men friades på de fem grövsta, uppger Sky News på torsdagskvällen."http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2346496.ab
Keep it classic!
surt...fast det lär ju inte handla om tre års fängelse i buttfuck penitentiary direkt. eller ens tre år i fängelse överhuvudtaget. han lär ju få samma behandling som alla andra kändisar som tabbar sig och få vara frigående brottsling på någon trevlig ranch eller liknande.
simon says, dont drop the soap
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
simon says,det va väl dennis rodman som va med i den,inte snipes?
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
joo det var det, men han sysftar inte på den filmen utan förmodligen demolitionman. Eller försökte du vara rolig och jag bara för dum för att fatta det? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo snipes va väll med i den? när han fryser till is på slutet
Demoliton Man är ju snipes... där han heter Simon något och säger Simon says hela tiden.. Filmen vid Namn Simon sez är med Dennis Rodman..
Get Random!
ja d ja menar
Läste att han som sitt försvar sagt att han var en konstnärlig och kreativ själ som inte förstod sig på pappersarbete och byråkrati. Konstigt att det inte funkade!
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
han e ju fan ninja. kommer buttfucka alla andra utbrännda kändisar!
Snipes får 3 års fängelse för att han stal pengar från staten medans alla små kändishoror t ex paris, mischa barton, lindsay lohan osv som kör omkring fulla och äventyrar folks liv får ett par veckor, kanske bara några dagar om de har tur. Lustigt tycker jag.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Fuck...nu kommer vampyrerna ta över...
•pave paradise•
Känns inte som att Snipes behöver oroa sig i fängelset.En karatespark i huvet löser alla konflikter. Efter 3 år är han kung där inne.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
insane M, du menar efter 3 minuter? Wesley har ju svart bälte i allt. Adebisi möter Bruce Lee.
Black actors man.. Hoppas han får en grym råll i nån fängelsefilm när han kommer ut eller nåt!
marvingaye P22 så det är ok när världens mest överbetalda yrkeskår blankt skiter i att betala skatt? det är en jävla skam.
smutsig_slampa P23 Ja för det var precis det jag sa. Att det snipes gjorde är "ok". Jepp.
Nej. Jag tycker bara att det är lustigt att straffen kan vara så olika när det gäller att ta pengar från staten och att direkt äventyra andra människors liv.
Nu grinar nog en gammal arbetspolare till mig. Han sa till mig på fullt allvar att Wesley Snipes är världens bästa skådis.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Känns som marvingaye säger lite konstigt att han åker in för det här medan övriga kändisar som äventyrar människors liv genom att köra rattfulla/höga klarar sig undan hur enkelt som helst. Människors liv > statens pengar
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag är förvånad över att ni är upprörda att han döms till fängelse. Ett av de stora problemen med dagens rättssamhälle är väl att fattiga och utsatta i större utsträckning torskar för brott och döms till fängelse medan ekobrottslingar sällan åker dit och sällan döms för sina brott. Därför känns det alltid bra när nån rik, i det här fallet även känd, arrogant jävel åker dit och får känna av att de inte står över lagen.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Människors liv > statens pengar Lolz! False!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
I'm not guilty. You're the one that's guilty. The lawmakers, the politicians, the Columbian drug lords, all you who lobby against making drugs legal. Just like you did with alcohol during the prohibition. You're the one who's guilty. I mean, c'mon, let's kick the ballistics here: Ain't no Uzi's made in Harlem. Not one of us in here owns a poppy field. This thing is bigger than Nino Brown. This is big business. This is the American way.
fullfjädrad när jag kickat en gås..