I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

3:10 to Yuma (Spoiler)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-04-22 22:23

3:10 to Yuma (Spoiler)

Någon som sett den?
Såg den för ett tag sen och jag fatta fan inte slutet (såg den utan subs). Någon som kan förklara?
Varför sköt gangstern sina polare?

8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2008-04-22 22:46
Han sköt dem för att han gillade Bale mer än dem.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2008-04-22 22:53
Så det var så enkelt, jag trodde att jag missade något meningsutbyte.
Tackar
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2008-04-22 23:48
Han insåg att han skulle bejaka sin goda sida. GEnom att kallt skjuta 7 snubbar som riskerat livet för honom. Solklart

Jäävligt tung film för övrigt.

2008-04-22 23:59
Tror bara han blev jävligt trött på hela grejen i slutet.

Sen ville han väl visa vem som kunde flippra bäst med puffran :)

F.ö riktigt grym film, men jag älskar å andra sidan western filmer så jag kanske är lite blind när jag kollar .)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Producent

2008-04-23 08:01
Cool film. Men jag får fet ångest av miljön.

2008-04-23 08:19
Jag har sett den och kan lova att den är sevärd. Speciellt eftersom Russel crowe är medverkande och med tanke på att det är en cowboy-pangpangfilm, så är den helt ok. :) 
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-04-23 13:14
Jag har inte gillat en enda cowboy-film förutom den här :)
Och Shanghai Noon & Shanghai Knights :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-23 14:19
Den här filmen var faktiskt jävligt bra asså. Som jag förstod det så blev Russel Crowe lack på att hans kompis sköt christian bale när han redan gått med på att följa med tåget, dom verkade ju bli lite kompisar efter att dom slagits inne i det där huset och han verkade tycka lite synd om christian bale som bara ville imponera på sin son. Sen kan han ju inte vart så tajt med hans gäng, dom verkade ju mest vara hans kiss-asses.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know