I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[FILM] Vad heter filmen jag letar efter?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2008-04-20 22:02

[FILM] Vad heter filmen jag letar efter?

Det första jag skriver är om det inte är rätt forum så får admin flytta den på rättan plats.
Iallafall, här är mitt lilla lilla problem för tillfället;
För ca. fem år sen såg jag och en kompis en film som hette någonting, och det är här jag behöver er hjälp. Jag kan helt enkelt inte komma på vad filmen heter, och jag är mer än sugen på att se den igen, kanke tillochmed ikväll om någon är snabb och vet vad den heter.

Det handlar om barn som är ungefär mellan fem och tio år som har alkoholiserade föräldrar och barnen blir kriminella i sig. De knarkar, super, snor bilar, blir tagna av polisen hela tiden, och tror helt enkelt de är coola. De har kommit snett i livet och uppväxten då deras föräldrar skiter i dom. Dom är ute jämt och festar och dom är så små, så små. Jag minns lite svagt att huvudpersonen dör i en bilolycka, eller motorcykelolycka, men jag är inte helt hundra. Huvudpersonen är en pojke som pundar loss, och han sover i en källare under hans mammas hus. Finns det NÅGON människa i världen som har sett och minns denna filmen mer än mig som kan hjälpa mig med dens namn?
Min kompis som jag såg den med har jag ingen kontakt med längre då hon har flyttat härifrån och har sitt eget liv.
Hoppas verkligen någon har en aning. Den filmen var bäst och så sorglig. Jag hade för mig att den hette Criminal Kids men Google.se säger att jag har fel.

Snälla Whoa, hjälp mig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.