I Am Legend: Alternative Ending
Någon som sett? Värt att lägga tid på? (om man gillade originalfilmen)
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Finns på youtube att kolla. Rätt så bra slut faktiskt, men lite fjantigt.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Värt att lägga tid på?" Det är 7 minuter långt. Är du så upptagen? Se skiten. Jag tyckte orginalet var bättre dock. Fast nu när jag tänker efter så... jo.. elller nej.. Fuck.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
one Tack, nu har jag sett på staying alive videon och en stillbild på will smith.
Det gjorde du bra!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
i am legend är ju råskön. smith lägger man mer än gärna tid på.
RATED R!
Dieallot X20 "Det är 7 minuter långt. Är du så upptagen? Se skiten."
Jag hade för det första ingen aning om hur långt det var, och för det andra visste jag inte att det fanns på youtube. Jag syftade på filmen i helhet med alternative ending. Men det var väl otroligt svårt för dig att förstå antar jag.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Skönt med alternativt slut, Beegees för fulla muggar i ett öde New York. Skräck som fan.
Intressepenisen hårdnar!
:D
Va? ska detta vara ett skämt eller vadå? eller ska det verkligen finnas ett alternativ på ending eller?
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
ja den finns på youtube men e ju inte så jävla häpnadsväckande... finns alternative ending til varenda jävla hollywoodfilm om du så vill, och ibland ligger dom med på dvd'n. fattar inte hypen kring den här brackefilmen :P
alltså kan någon svara varför beeges(stav?) kommer upp? eller ska man vänta tills låten e slut för att se va som händer, jag sitter och kollar men stänger av skiten eller va fan ska hända ska dom bra sjunga? sen en jävla stillbild på will och tjejen?
så (utan att ha sett klippet)
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
som jag sa, finns alternate endings till ALLA filmer. vadan denna hype?
sök på i am legend Alternative Ending på youtube så kommer det upp andra.. välj nån som som är ca 7 minuter lång och vips så har ni det andra slutet
krrrrrrrra
Tycker originalet var bättre. Känns konstigt att monstret blir sådant helt plötsligt.
crappy ending
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
one. Förmodligen för att folk blev väldigt besvikna på bioslutet. Detta sög nästan annu mer, om möjligt.
Göteborg på låtsas.
hobbs P23 ok, jo. tyckte filmen var usel, och det här slutet toppade till och med det innan. fyfan vad uselt :D
detta slutet var mycket mycket sämre!!!
Get Random!
Alltså den där Beegees grejen var bara bullshit bra deras cp låt sen en still bild så händer inget där . Men den som chico la upp var en alternativ slut . och den va mycket sämre än originalet. Jag skulle bli riktigt besviken omd etta skulle kommit på bio duken hatar när hjälten alltid klara sig, så det var bättre att han dog. så denna va inte bättre än de första.
hehe, det var typ så jag innerst inne hade hoppats att det skulle sluta men hade man sett det där slutet på bio hade man nog blivit ganska besviken.
bio bee-gee's ?
ahahahahaha rökig jävla tråd, underbart.
RATED R!
:D
Jag tyckte det var helt otroligt fjantigt. Sitter och smågarvar. Första slutet var väl ingen hit det heller, men i övrigt en jävligt bra film =)
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Nu har jag säkert värdens sämsta humor men jag asgarvade av tanken att filmen skulle sluta med att beegees glider omkring i ett öde new york medan eftertexterna rullar.
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Det orginala slutet var inte bra, men det var fan mycket bättre än det alternativa.
jag gillade det första slutet tack vare att det drar fram budskapet. han offrade sitt liv för mänskligheten, därav i am legend. visst blev man tagen på sängen en del men jag känner djup i den. den alternativa var verkligen ingen succé...
Fjantigt slut. Kass titel också. Riktigt kass film i allmänhet. Se 28 dagar senare och Cloverfield. Betydligt bättre apokalyps/monsterfilmer.
frankieLamps P0 Det alternativa slutet för fram det "riktiga" budskapet och är mer troget boken och originalfilmen The Omega Man.
Där är han "legend" för vampyrzombierna, de ser honom som en ond varelse som jagar och dödar dom och kidnappar alfahannens brud osv. Det är därför de ens är på honom och lämnar han sedan i fred när de tar tillbaks tjejen igen.
Fast den här remaken och originalslutet tog ett annat perspektiv i och med att han dödar sig själv för mänskligheten och är av den anledningen en legend.
Allt som allt tycker jag att det är en överhypad medioker film dock gillar jag alla scener i det tomma new york och även wills insants är okej. Båda sluten är lika cheesy tycker jag.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag tyckte att filmen sög ganska hårt, hade högre förhoppningar på den, men ngt jag aldrig förstod när jag såg den var varför det fanns en "zombie" som var starkare och verkade vara ngn sorts ledare för de andra zombiesen, wtf liksom. Man fick ingen förklaring, och referenserna till butterfly som finns i filmen var också skumma. iom det alternativa slutet fick det ett svar vilket kändes bra och jag gillade att de framhävde att zombiesen också kunde känna känslor osv. Så alternativet var enligt mig bättre, om än inte mkt. Men båda sluten sög, det är tråkigt när han dör (somden hjälte han är) och det är tråkigt när han överlever (som den hjälte han är)...
NoWice. De borde gjort ett 2001-slut där Will Smith blir bebis och flyter ut i rymden (som den hjälte han är) med suggestiva oljud i bakgrunden. Det vore kalas.
Göteborg på låtsas.
heh de hade försig varit lite spexigt;)