I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sverige pussas och kramas..

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2008-04-09 22:58

sverige pussas och kramas..

ja jag och en vän som vi kan kalla flickvän, vi såg på sverige pussas o kramas dårå, och på tores school of fuck han ju har en side kick, o det jag undrar över är om denna side kick i svart tröja(kommer inte ihåg va han heter) är om han inte är lite utveklingsstörd...min så kallade vän som vi kan kalla flickvän säger att han bara skådespelar bra, men jag vet fan inte, man ser på hans ögon o hur han rör sig att han e lite bakom flötet..vette fan...tacksamm om någon godhjärtad själ har ett svar på mitt dilemma.
fridens liljor!

2008-04-10 00:20
Jag tror bara han e lite så där skönt trög som vissa är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-10 03:19
Är det bara jag som tycker att Sverige pussas och kramas är sjukt jävla dåligt? Så jävla torr kiss och bajs humor ungefär? Har sett 2 avsnitt av det nu och det är sjukt jävla dåligt att jag bara vill spy över alla som är med i skiten.. Har kanske skrattat åt max 3 scener totalt...
Fucka ur!

2008-04-10 11:33
det enda roliga är ju inte originalen. schyffert kör ju på samma töntiga svengelska o ful dans. kanske var kul en gång men nu efter 30 så slår det inte lika hårt.
Sen den där jävla Tore han kan verkligen inte agera och är inte ens patetiskt rolig.
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-04-10 11:43
Har bara sett ett avsnitt men det var värt att se bara för Johan Glans. Han får min röst för roligast i Sverige just nu. Fuck Björn Gustafsson.

Henrik Schyffert är ingen höjdare heller. Tämligen uppenbart att han inte är hjärnan i Killinggänget.
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!

2008-04-10 12:59
ah men gästerna räknas ju inte.. Men johan glans sketchen var ju inte äns kul i det avsnittet... Det var ju lite kul bara för man inte kan låta bli att skratta så fort han syns i rutan.. Men förövrigt så sög skiten endå! Nej usch, fattar inte att det går på teve den där skiten..
Fucka ur!

2008-04-10 13:08
1000 gånger sämre än Sverige dansar och ler... blev riktigt besviken.

Bevara oss från Björn Gusafsson..
Walking the street of dreams

2008-04-10 13:29

var fan har sveriges humorelit hittat han finlandssvensken ? sjukt tråkig.

Enda som gör det värt att kolla på är ju Johan Glans, kung!

SKU - SKU - SKULASON!

2008-04-10 13:55
exakt som maran sa.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-04-10 18:28
jag undrar också var finnen kommer ifrån. har aldrig någonsin sett honom i något komedisammanhang förut och i sverige dansar och ler/pussas och kramas har han inte en enda gång bidragit med något kul.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!

2008-04-12 15:00
rakt upp i ..Ajmkrysset!
Can't break necks in boxes

2008-04-13 02:10
När Johan Glans ska dö i Sverige Dansar Och Ler är ju så sjukt jävla rolig. Gillar inte Pussas & Kramas så mkt heller..
Crocodile Dundee for president!