Harold and Kumar - Escape from gutanomo bay
Happ här trodde jag att dom skulle komma till Amsterdam men tydligen så blir dom misstagna för terrorister, jaja den lär va fet iaf! Den Officiella Hemsidan
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Ska fan bli kul ! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, måste ses ju. så sköna snubbar dom två han som spelar kumar är även skojig i house md.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
hehe kal penn rokkar stenhårt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
håll det här
Har längtat efter denna sedan jag såg den andra filmen första gången. Kommer bli så jävla fet. Dock trodde jag det skulle handla om Amsterdam som det uppfattades i slutet av white castle
De åker till Amsterdam AFAIK IIRC
De sitter ju på planet till amsterdam när allt går åt helvete. Men allt lär ju lösa sig och slutscenen lär äga rum på ett coffee shop :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aha! Har vägrat kolla trailers eller läsa om den.
Bara flummish som skriver i denna tråd for sure :9
YEEEEEEEEEEEES!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Såg den på Times Square, NYC den 25:e .. Min personliga åsikt är att den inte kom i närheten av den intelligenta humorn som fanns i ettan, Humorn i denna var mer nere på det enkla kiss & bajs stadiet och när man i ettan kunde garva åt repliker och konversationer som var smart skrivna så fanns det bara spektakel och scener som var till för att chocka och roa på ett enkelt och mindre finurligt sätt. Jag sågar den inte men jag måste tyvärr ge den 2 eller 2,5 stjärnor av 5 när ettan fick 4 av 5. Den är garanterat mer offensiv och explicit än ettan och det är just därför jag också tycker att den tappar lite av sit värde som uppföljare när man i detta fallet försökte roa mer med obsceniteter osv och lämnar lite plats åt de två karaktärernas personligheter.. Bara min åsikt. rock on !
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Ettan var ju också ganska "kiss och bajs" med sänka skepp brudarna, den där Roadkill eller vad han hette och massa sånt... men nu verkar det ha spårat, ska bli kul att se dock.
Har sett den nu och jag anser att den är lika underbar som ettan! Se den folk! Nu!
Jag tycker personligen att första filmen är roligare, denna är helt okej men en del skämt går över styr och är inte alls lika roliga. Jag förstår inte vad det är med humorn numera? Kolla bara på gamla klassiker som rosa pantern
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Ettan är ju tusen gånger bättre, men tvåan är sjukt kul ibland. Vissa grejer är helt klockrena. "Quiet, anus!"
ettan är ju ljusår bättre, men denna va helt okej ändå.
Spoiler Bästa i hela filmen är ju att Harold var emo :)
hahaha just ja! Sjukt rolig film faktiskt, 1an var bättre men underbara filmer.
Helt sjukt om man tänker på att allt dom är med om händer på några dagar, snacka om att va bizzy. Tyckte d va pinsamt att dom hade så mkt naket med, klart d är roligt att se men känns som att dom vill få några extra tittar på att visa en massa bröst o grejer... lågt.
Tycker den är helt underbar, och ja Daviden, de va fan en av dom roligaste scenerna :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
ack så klockren rulle..
fortsättning följer.
att det är bröst med höjjer alltid betyget på en film
!!!
Det e fan scenerna med neil patrick harris som gör de där filmerna guld...
mama said knock you out
daviden P26 HAHA ja det det var jävligt bra :D Diggar dock bruden kumar hängde med.. Shit va hon var snygg !
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
And if you feelin a bit stressed out, just do like me.....snort some zoloft :) Tycker filmen var lite seg till en början men sen blev det hysteriskt kul bara
DegenereraD Haha JA! Han är så sjukt klockren. Måste vara underbart att spela ett sånt utflippat svin ...och ändå spela sig själv :DSpoiler Såg ni det absolut sista i filmen föresten, efter eftertexterna :) Lär ju bli en trea!
Daviden: Gah!, Jag hatar sånt skit, nu har jag inte sett det. Vem fortsätter stirra så länge? Vad händer.
Tycker den var helt underbar. Skrattar bara jag tänker på den.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday." - Pitch Black
daviden du kan väl seriöst inte tro att det görs en trea för en småsak?Spoiler De sista sekunderna av hela filmen ser man att Neil Patrick Harris reser sig och överlevt.
den var rolig.. men inte som ettan
1an var okej men 2an värkar också helt ok
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Fett skön, riktigt rolig.
Cocksandwitch!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2! -Katt Williams
en låt i filmen då.. MY DICK.. haha
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Den var SKIT rolig! bättre än 1an! Men den suger i början
Follow the dao, right about....NOW!
Hahah, ja. My Dick-låten var ju asskön.
tycker det var en stor besvikelse. skönast var ändå bush scenen.
RATED R!
fuckin awesome movie
http://www.stucklife.com/<br>194! Väsby Crew!
hehe den låten passade skönt in i filmen på nåt sätt
who wants the cockmeat sandwich???