I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp att hitta en bok!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   
Toastare

2008-03-19 01:37

Hjälp att hitta en bok!

Nu har jag försökt leta själv av och till i några månader, så nu frågar jag här.

Jag läste en artikel om ett par som är massmördare, jag tror detta är i England. Det är ett väldigt känt fall. De har egna döttrar och tar sen hand om unga kvinnor dessutom som får bo hos dem, jag är tveksam om tjejerna jobbar som au-pairer, det kan vara så.

I alla fall så sexmördar de här paret både några av sina döttrar och även de tjejerna som kommer att bo hos dem. De utnyttjar dem sexuellt flera gånger innan de mördar dem och båda två är med på det. Jag minns att mannen har mörkt lockigt hår och kvinnan glasögon och detta är på 70-talet någongång. På nått sätt så upptäcks detta och man gräver i deras trädgård där man hittar skelett/likdelar efter flickorna.

Till saken hör att en av döttrarna överlevde och har skrivit en självbiografi. Tyvärr har jag inte kvar tidningen och minns inte vad paret heter och har som sagt ingen lycka på internet.

De borde räknas som massmördare och fallet är som sagt kännt.

Hilfe.. behöver en bok som får mig att sova gott på natten. Nej, usch det var ett lågt skämt.. men jag vill läsa den.

Jag skyller allt på Emma!