Southpark S.12
Har alltid velat dra igång en "serieseasonX" tråd och nu gör jag tamefan det. Första avsnittet kommer alltså idag, jippi. Diskutera fritt :)
näe lägg av!! trodde det var slut!!!! wohoo feest
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Kommer väl imorgon?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
ja imorrn ju :((
"life's a garden, dig it."
Countdown to Season 12: 0 days 23 hours 51 minutes left
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äntligen!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2008-03-12 15:41
Sänds väl sent inatt, så man får räkna med att se avsnitten på torsdagar. Blir niiiice...
Tonsil Trouble heter avsnittet och verkar va ett Cartman avsnitt. Hell yeah!
härligt att det drar igång igen
Intressepenisen hårdnar!
Hur slutade det senaste avsnittet?
Eller vad handlade det om? :P
The List hette det och handlade om tjejerna i klassens lista över snygga killar typ.
SKOJAR DU?! FUCK YEAH! WOHO! äntligen vad jag väntat på! säsong 11 var ju extremt bra... undrar vad som händer i s12..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det känns som dem borde förnya serien lite snart. Risken finns ju att det blir ett nytt The Simpsons.
Tycker de lyckats förnya djäkligt bra ändå, avsnitten blir bara snyggare och snyggare (utan att förlora klassiskt SP-utseende) och alltmer episka, Imagination Land-trilogin var ju sjukt underhållande, och att de alltid kommenterar purfärska händelser gör inte saken bättre, tror SP:s framtid fortfarande ser rätt ljus ut.
Intressepenisen hårdnar!
De har väl bara skrivit på för ytterligare 4 säsonger eller nåt sånt för Comedy Central?
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2008-03-12 19:15
Tycker också det har utvecklats dom senaste säsongena. Dom kör mycket på episka cinematiska scener villket är nice :)
jag kommer ihåg att det snackades om att dom var sjukt trötta på sp och bara gjorde de för att dom skrivit kontrakt. detta var innan säsong tio....någon som vet hur de ligger till? hur många säsonger kan vi räkna med?
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Producent
2008-03-12 20:42
Minst 15 säsonger kommer det bli iaf. Hoppas dom avlsutar det riktigt episkt då, vore förjävligt om dom börjar bråka eller nått skit så dom inte får ett sista avsnitt.
Moderator
2008-03-12 21:24
Väntar på att få se det nu. Skakar fan i hela kroppen av förväntan. 12 minuter kvar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2008-03-12 21:31
Producent
2008-03-12 21:32
Klockan är halv 4 i staterna
Moderator
2008-03-12 21:34
Va? Nej jag blev lurad. Jävla skit. Vad dum jag känner mig nu. Ja men hur länge måste jag vänta då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2008-03-12 23:50
Det måste ju visas någon gång snart?
Du får nog vänta en sisådär fem och en halv timma till. Själv ska jag nog stiga upp en halvtimma tidigare än vanligt och kolla innan jag drar iväg till min praktik!
Yay southpark s12e01 har kommit wiiiiiiiiiiie! fett bra avsnitt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
De hade tagit bort det från allsp.com=( Men kul att det var bra! Förra säsongen var ingen höjdare. Ok att de vill göra filmparodier men när 9 av 14 avsnitt är parodier på hollywoodfilmer så blir det enformigt. Några bra avsnitt, men det är för fan south park vi snackar om. Då har jag höga krav. SKa bli spännande med ny säsong!!
Sesam öppna och stäng dig
Såg det förresten nu. Kul! Roligt att se cartman förbannad och jävlas med kyle igen!
Sesam öppna och stäng dig
Riktigt lamt avsnitt hoppas att resten av säsongen blir bättre.
Fan, det började ju inte alls bra. Ett av de sämsta avsnitt jag sett. Hoppas resten bli bättre, känns som att de har börjat tröttna :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
allsp verka inte funka,iaf inte de avsnittet
är ni några slags bögar, eller? detta avsnitt var ju helt ok. sex ugglor av tio. alla avsnitt kan inte vara fenomenala, ingen säsong är övergrym rakt igenom, inte ens säsong 5.
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
Moderator
2008-03-13 19:25
Ska man slänga upp en spoilertråd? Så man kan diskutera mer ingående.
det tycker jag
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
faaaaan det funkar inte på allsp.com, får lite smått panik... pallar inte ladda ner
Man får inte ladda ner heller, trots att det går skitsnabbt på de stora torrent-sidorna.
Intressepenisen hårdnar!