Top 3: Bästa filmerna du sett!
blev lite sugen på en sån här tråd.. däremot hatar jag att ranka, haha. kan aldrig bestämma mig.. 1. Ondskan (säga vad ni vill men jag älskar den) 2. Nyckeln till frihet 3. Gudfadern första ranka på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svårt att ranka men här är nog min top 3 1. Pulp Fiction 2. Goodfellas 3. Heat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Busty babes XII 2. Weapons off ass destruction 3. Teens like 'em big
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
1. Snatch 2. Pulp Fiction 3. The Boondock saints
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Monsunbröllop Till sista andetaget Mitt liv som hund
Taxi driver. Magnolia. Apocalypse now.
Hangaround
2008-02-27 22:49
1: Apocalypse Now 2: Gilbert Grape 3: La Haine
1. Gudfadern 2. Gudfadern II 3. One Flew Over the Cuckoo's Nest Må vara en jävligt förutsägbar lista men vad ska jag göra? Ljuga?
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Mina tre brittiska favoriter står sej ännu:Withnail & I , Naked & The Wicker Man .
http://www.toptensomething.blogg.se
American history X Lords of Dogtown The Shawshank Redemption
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
1.Fight club 2.Pulp Fiction 3.Kill Bill
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
1. Lock stock and two smoking barrels 2. The big lebowski 3. Reservoir Dogs alla gjorda av mina favorit regissörer
1. Falling Down 2. Clockwork Orange 3. Napoleon Dynamite
http://www.sthlmmd.se
donnie darko stargate matrix
1. Pulp fiction 2. Shawshank redemption 3. No country for old men
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
1; The Shawshank Redemtion 2; Face Off 3; Mighty Ducks . :D
be the change
1. Eldstorm
2. Fast & The Furious 3
3. Matrix: Making Of, Behind the Scenes
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
1. waking life 2. pulp fiction 3. baraka
1. Pulp Fiction 2. Kellys Heroes 3. Fight club
http://www.stucklife.com/<br>194! Väsby Crew!
1. The Good, The Bad And the Ugly
2. La Haine
3.
Nyckeln till Provence 1 & 2
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
1. paulp fiction 2. star wars 4, 5, 6 3. la haine
Panicc!
Hangaround
2008-03-06 23:11
Orankade:
La Haine Återkomsten (Orginaltitle: Vozvrasgcheniye) Lost In Translation
1. The Shawshank Redemption 2. American History x 3. Kill Bill
Frakkha P20 Nyckeln till Provence är ju sjukt bra. Men är den inte mer av en miniserie än en film?
1. The big Lebowski
2. Gudfadern
3. Amores Perros
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
1. Gudfadern Och sedan är det faktiskt ganska långt till alla andra filmer, och där är det typ 10-20 stycken som jag aldrig skulle kunna välja mellan.
Varför överskattar alla gudfadern och scarface. Finns betydligt mkt bättre filmer
1. blood in blood out 2. freedom writers 3. jakten på lycka dom filmerna är tÿngaste
"Finns betydligt mkt bättre filmer" Inte omöjligt, men jag har inte sett dem. Fast att Kill Bill, Shawshank Redemption eller American History X skulle vara bättre än Gudfadern är fel och efterblivet. Det är inte ens samma liga.
1. Gudfadern 2. 25th hour 3. Pulp fiction
En sån här lista är i stort sett omöjlig att göra, men jag skriver helt enkelt tre filmer som jag tycker är jävligt bra. A man for all seasons JFK Pulp Fiction
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
1. City of the lost children 2. Dune 3. Rambo 1
Scarface är ju inte heller i närheten av Gudfadern. Folk på whoa verkar tycka att de är samma sorts film eftersom de handlar om gangsters och har Al Pacino i huvudrollen. Ska väl tillägga att jag tycker att Scarface är en fet film men den är ju ingalunda en klassiker i stil med Gudfadern (förutom på whoa då).
Everybody's got something to hide except for me and my monkey!
Finns ju så jävla många, men de 3 första jag kommer på är 1. Green Mile 2. Gudfadern första 3. The Departed Bubblare: The Warriors (måste bara skriva den, även om den inte är bra så kan jag inte sluta se den :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Hangaround
2008-03-11 10:51
1.Nyckeln till frihet 2.Maffiabröder 3.The boondock saints.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
1. Lockstock n 2 smoking barrals 2. How high 3. Football factory
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
1. I Am Legend 2. Green Street Hooligans 3. Sunes Sommar
Gudfadern Lock stock 2 smoking barrels JACKIE BROWN
Why the fuck can't emcees emcee no more?
blingbling89, WHAAAAAAAAT½!??! du kan inte mena allvar!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Amelie från Montmartre En långvarig förlovning Undergången / De andras liv
3. Django 2. Showdown in little Tokyo 1. Dellamorte Dellamore (ohotad!)
Sesam öppna och stäng dig
"Fattar bara inte grejen med den .." Dels är ju grundhistorien väldigt bra. En släktkrönika om människan. Dess kommentarer om våldet, om kärleken, om familjen, om politiken. Analysen av anarkismen. Så mångbottnad, så subtil och så övertydlig. Det blev en bra roman av det hela. Men det är ju som film som det blir riktigt bra. Så väldigt välspelad, regisserad, genomtänkt. Utmärkta bilder. Välskriven.
Scarface
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
1. Shawshank Redemption 2. Revolver 3. Remember The Titans
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
jag får ändra min lista into the wild petar ut gudfadern. riktigt bra film så ondskan, nyckeln till frihet och into the wild är mina,
har set många men dom ja kommer på är 1 gudfadern (en klassiker) 2 tigerland (mkt bra skådisar gillar colin farrel ganska mkt! ) 3 transformers (jävlit tung när man rökt lite )
TGBCREW!
Fruktansvärt svår med top 3. Ger mig dock på ett försök. Apocalypse Now Pulp Fiction Gudfadern II
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
1. Love Jones 2. Bröderna Lejonhjärta 3. Det där youtubeklippet med en hare som spöar en orm
"Det där youtubeklippet med en hare som spöar en orm" Haha :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
1. Grave Of The Fireflies 2. Schindlers List 3. Batman (den gamla från 60/70 talet)
requiem for a dream goodfellas the pursuit of happines
Survival of the fitest only the strong survive.